שירותי גיבוי בענן לעסקים – איך גיבוי ענן יכול לתרום לעסק שלכם?

איומים חדשים על נתונים ממוחשבים בבית העסק שנוגעים לעובדים וללקוחות, מופיעים מדי יום, ולכן השיטה הבטוחה היחידה להגן על הקבצים שלכם מפני וירוסים, גניבות ואסונות בלתי צפויים אחרים היא לשכור שירותי גיבוי בענן לעסקים של חברה מובילה בתחום. 

כשתהיה לכם הבנה בסיסית לגבי אופן הפעולה של גיבוי בענן, תוכלו להרכיב ביחד עם נציגי חברת מורנקס, פתרונות מחשוב לעסקים, תוכנית חסכונית ומותאמת אישית לצרכי העסק שלכם. אז מה זה שירותי גיבוי בענן לעסקים ואיך השירותים האלה יכולים לתרום לעסק שלכם? בואו נראה.

מה זה גיבוי ענן?

שירותי גיבוי בענן לעסקים הם השירותים המבוקשים ביותר בתחום ה-IT, והצורך בשירותים אלו הולך וגובר, וארגונים רבים משתמשים בענן לאחסון קבצים. גיבוי בענן מאחסן מרחוק את היישומים והנתונים של הארגון. מכיוון שרוב הנתונים העסקיים הקריטיים של היו נשמרים בשרתי ענן, אפשר להבין למה פתרונות גיבוי בענן לעסקים הפכו להיות כל כך פופולריים היום.

כשאתם בוחרים שירותי גיבוי בענן לעסקים, אתם מגבירים את אבטחת מערכות המחשוב בעסק באמצעות הימנעות מאחסון הגיבויים במחשבים פיזיים שממוקמים במשרדים שלכם. קבצי גיבוי שמאוחסנים בענן זמינים לשחזור הנתונים שלכם באופן מידי, תוך ביטול זמן השבתה יקר.

אין צורך לאחסן את כל הקבצים בענן. חברת מורנקס תסייע לכם להחליט אילו קבצים חיוניים צריכים להיות מאוחסנים.

זמן זה כסף

למרות שזמינות הנתונים המאוחסנים חשובה, המהירות שבה ניתן ליצור גיבויים ולשחזר אותם היא גורם חיוני. המומחים שלנו ימליצו לכם על תדירות יצירת הגיבויים שמתאימה לעסק שלכם, למשל מדי יום או מדי שבוע, ויסבירו לכם כמה זמן ייקח לשחזר את הנתונים, למשל, בתוך כמה שעות או ימים, עם אפשרות התאמת לוחות הזמנים לצרכים שלכם.

שחזור נתונים מהיר שמאפשר לכם לחזור כמה שיותר מהר לעבודה, פירושו חסכון כספי, כי זמן זה כסף ובכל רגע שאתם והצוותים שלכם מושבתים מעבודה, והלקוחות שלכם אינם מקבלים שירות, אתם מפסידים כספים. 

חשוב לגבות קבצים מדי יום, ולפעמים גם מדי שעה, כדי להבטיח שהנתונים והקבצים שלכם מעודכנים לתהליך שחזור מלא.

שירותי גיבוי בענן לעסקים
שירותי גיבוי בענן לעסקים - האם גיבוי ענן יכול לתרום לעסק שלכם?

מה זה שרותי מחשוב ענן?

שירותי מחשוב ענן פירושם אספקת שירותים שונים דרך האינטרנט. משאבים אלה כוללים כלים ויישומים כמו:

  • גיבוי נתונים
  • העברת נתונים לשרתים וירטואליים
  • ניהול ותחזוקת בסיסי נתונים
  • שירותי רשת ותוכנה.

במקום לשמור קבצים בכונן קשיח או במכשיר אחסון מקומי, שירותי מחשוב ענן מאפשרים לשמור את הנתונים במסד נתונים מרוחק. כל עוד למכשיר אלקטרוני יש גישה לאינטרנט, יש לו גישה לנתונים ולתוכנות להפעלתו. הפופולריות של מחשוב ענן בקרב עסקים גוברת ממספר סיבות, כולל חיסכון בעלויות, הגברת התפקוד, מהירות ויעילות, ביצועים ואבטחה.

מה הערך של שירותי גיבוי בענן לעסקים?

עסקים פועלים בהתאם לתקציב; וגם אם אתם מאמינים שאין צורך להשקיע באבטחת הקבצים שלכם, זוהי ההוצאה החשובה ביותר בתחום ה-IT שתשקיעו אי פעם. כמה כסף הארגון יפסיד אם הקבצים יאבדו בגלל אסון, טעות אנוש או פשע ברשת? השבתת ארגון כתוצאה מתרחיש הרסני עלולה לעלות הון לעסקים.

תחשבו רק על העבודה שהעובדים שלכם מבצעים מדי יום. חושבים שאתם יכולים להרשות לעצמכם לאבד זמן עבודה לכמה ימים או כמה שבועות בגלל גיבוי שאינו שלם? הצוותים המקצועיים של חברת מורנקס משחזרים את הקבצים במהירות ומאפשרים חזרה לעבודה בהקדם האפשרי. 

איזה סוגי שירותי מחשוב ענן מוצעים?

שירותי מחשוב ענן שאנחנו מציעים מספקים למשתמשים סדרת פונקציות שכוללות:

  • שירותי מייל בענן
  • גיבוי בענן
  • DR התאוששות מאסון
  • Firewall בענן
  • שירותי VPN
  • שולחן עבודה בענן
  • ושירותי מחשוב ענן נוספים חשובים שמותאמים לצרכי העסק שלכם.

מחשוב ענן ואבטחת מידע הם שירותים שמתאימים לארגונים בכל הגדלים, כולל תאגידים ענקיים, ארגונים ממשלתיים ואפילו עסקים בגודל בינוני.

למה צריך לגבות ולאבטח נתונים ממוחשבים?

ראשית חשוב להבין שכדאי להימנע מפלטפורמות אבטחת קבצים חינמיות שמאפשרות גיבוי בענן בשיטות עצמאיות, כי רוב הפלטפורמות האלו מופעלות על ידי גורמים עוינים שעלולים לחדור למערכות המחשוב שלכם. 

המומחים שלנו מטפלים היטב בתהליך שירותי גיבוי בענן לעסקים, באמצעות כלים מתקדמים שמופעלים נגד האקרים. אנחנו מתאימים את השירות הטוב ביותר עבור העסק שלכם ומטפלים בגיבוי הנתונים העסקיים שלכם, כולל שירות מעטפת של אבטחה איכותית.

מה זה שרת בענן ואיך הוא עובד?

שרת בענן הוא שרת וירטואלי שפועל בסביבת מחשוב ענן. הוא נבנה, מתארח ומועבר באמצעות פלטפורמת מחשוב ענן דרך האינטרנט, וניתן לגשת אליו מרחוק. לשרתי הענן יש את כל התוכנות הדרושות להפעלה, והם מתפקדים כיחידות עצמאיות.

שרת בענן מספק למשתמשים יציבות וביטחון מכיוון שכל בעיות התוכנה מבודדות מהסביבה העסקית. שרתי ענן אחרים אינם משפיעים על שרת הענן שלכם ולהיפך. אם משתמש אחר מעמיס יותר מדי נתונים על שרת הענן שלו, אין לכך שום השפעה על שרת הענן שלכם, בניגוד לשרתים פזיים.

מהם היתרונות של שרת בענן?

מיקום שרת בענן מגיע עם כמה יתרונות חשובים:

  • שרתי ענן יציבים, מהירים ומאובטחים. הם מונעים בעיות חומרה שרואים בשרתים פיזיים, ונחשבים לאופציה היציבה ביותר לעסקים שרוצים להקטין את תקציב ה-IT שלהם.
  • שרתי ענן מספקים שירות גיבוי בענן לעסקים במהירות והתמורה גבוהה ביותר. תקבלו יותר משאבים ושירות מהיר יותר בהשוואה לתמורה שתקבלו משרת פיזי. אתר שמתארח בענן פועל מהר יותר.
  • שרת בענן מאפשר מדרגיות, כי אפשר לשדרג אותו בקלות ובמהירות באמצעות הוספת זיכרון ושטח דיסק, ושיטה זו גם משתלמת יותר.
  • אין סיכון לכשל בחומרה.
  • ביצועים מעולים שמפחיתים את זמני טעינת האתר, מה שמקל על הצוותים והלקוחות שלכם, ומאפשר את הגדלת התפוקה העסקית.
  • תמיכה מנוהלת באופן מלא כך שתקבלו שירותי גיבוי בענן לעסקים ללא טרחה מהצוות המסור שלנו, שמחויב לשביעות רצון הלקוחות.
  • פתרונות חסכוניים שחוסכים כספים לעסקים בהשוואה לשרתים פיזיים.

רגע לפני סיום, ואם אתם עדיין תוהים למה אתם צריכים לשכור שירותי מחשוב ענן, הנה שתי הסיבות העיקריות החשובות:

בתוך מגוון היתרונות החשובים שמאמר זה דן בהם, יש שני יתרונות עיקריים אטרקטיביים לעסקים ולמשתמשי קצה, שמגיעים עם שכירת שירותי מחשוב ענן:

חסכון בעלויות

שימוש בתשתיות ענן פירושו שארגונים אינם צריכים להוציא סכומי כסף אדירים על רכישת ציוד ותחזוקתו. התנהלות זו מקטינה את עלויות הוצאות ההון, מכיוון שאין צורך להשקיע בחומרה, צמוד, כלי עזר או לבנות מרכזי נתונים גדולים על מנת להתאים להתפתחות העסקית. 

וזה לא הכול. חברות אינן זקוקות לצוותי IT פנימיים גדולים כדי להתמודד עם פעולות מרכז הנתונים בענן, מכיוון שעם מומחיות הצוותים של חברת מורנקס, ניתן לקבל את כל הפתרונות המתקדמים. 

ניידות קלה

שמירת מידע בענן פירושה שמשתמשים יכולים לגשת למידע מכל מקום באמצעות מכשיר עם חיבור לאינטרנט בלבד, מה שאומר שאין צורך להסתובב עם כונני USB, כונן קשיח חיצוני או מספר תקליטורים על מנת לגשת לנתונים. 

משתמשים יכולים לגשת לנתונים ארגוניים באמצעות סמארטפונים ומכשירים ניידים אחרים, כך שעובדים מרוחקים יכולים להתעדכן עם עמיתים לעבודה ולקוחות. משתמשי קצה יכולים לעבד, לאחסן, לאחזר ולשחזר בקלות משאבים בענן, והמומחים שלנו מספקים את כל השדרוגים והעדכונים באופן אוטומטי, כך שאתם חוסכים זמן עבודה יקר ומאמצים שיכולים להיות מושקעים בעבודה.

לוגו של וואטסאפ
דילוג לתוכן