המדריך ל MICROSOFT AZURE

משתמשים בשירותי גיבוי ענן לעסקים? אלו כל הסיבות מדוע עליכם לעבור לענן על גבי מייקרוסופט AZURE

כחברה, עליכם לפעול באופן מתמיד בכדי לצמוח וכתוצאה ישירה מכך לייעל את תהליכי העבודה. באמצעות שירותי ענן לעסקים על גבי Microsoft Azure תוכלו לספק לארגון שלכם שורה ארוכה של יתרונות, אותם נפרט כעת במאמר.

שירותי גיבוי בענן לעסקים – הגיע הזמן להכיר את הדור הבא

שירותי גיבוי בענן לעסקים ע”י מייקרוסופט AZURE מאפשרים לכל ארגון ובית עסק לייעל את תהליכי העבודה, באופן קל ופשוט. באמצעות שרתים מתקדמים ניתן לאחסן ולגבות את כל המידע העסקי, כמו גם לקבל גישה מהירה – גם במידה וכתוצאה מתקלה מחשבי הארגון קרסו, פרקטיקה ידועה ומוכרת ללא מעט בעלי עסקים. לאור המחיר הנמוך, ניתן לקבל שירותי גיבוי בענן לעסקים עם גמישות מצוינת אשר מותאמת באופן מדויק לצרכים, ועל כל שירותי גיבוי בענן הם ללא ספק מגמה בולטת מבחינה טכנולוגיה במאה ה 21. מאז החלו להקים את שירותי גיבוי בענן לעסקים לא מעט חברות נכנסו לתחום, כאשר החברה המובילה היא ללא ספק חברת מייקרוסופט. שירותי גיבוי בענן לעסקים אותה מציעה החברה הם הטובים ביותר במשק, וניתנים באמצעות חברת mornex אשר מתמחה מעניקה מעטפת מלאה ומגוונת של פתרונות מחשוב ענן ומחשוב לעסקים דרך ענן על גבי מייקרוסופט .AZURE

מדוע שירותי גיבוי ענן לעסקים של Microsoft Azure נחשבים לטובים ביותר?

חברת מייקרוסופט פועלת מזה שנים רבות לצורך יצירת פלטפורמות מתקדמות לבעלי עסקים וארגונים, כל זאת באמצעות הקמה של תשתיות באמצעות פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת אשר אותה הקימה מייקרוסופט. למעשה, מייקרוסופט הקימה חוות שרתים מתקדמת וטכנולוגית אשר מאפשרת לכם כעלי עסקים וארגונים לייעל את התהליכים הפנים ארגוניים, באמצעות אחסון בענן. אחסון בענן כידוע מהווה פרצת דרך של ממש בכל הקשור לנושא אבטחת מידע, נגישות וזמינות מלאה לחומרים הרגישים ביותר של הארגון ולכן מדובר בשירותים אשר הפכו לנפוצים יותר ויותר בשנים האחרונות, בייחוד בעבור חברות וארגונים אשר מבקשים לייעל את תהליכי המחשוב והעבודה באמצעות השירותים הללו.

יתרונות בולטים של שירותי גיבוי בענן AZURE

ביחס לשירותי גיבוי ענן לעסקים, שירותי הגיבוי של מייקרוסופט אינם דורשים השקעה כספית מרוכזת, בשל העובדה כי בעבור התשלום תידרשו לשלם תשלום חודשי נוח ומשתלם ואפילו מוזל יותר מאשר פלטפורמות דומות של שירותי גיבוי ענן לעסקים. מעבר להזדמנות העסקית מדובר בעלות ברורה וקבועה אשר איננה משפיעה באופן משמועתי על התקציב שלכם, ועל כן מדובר בהזדמנות יוצאת דופן לא רק להתקדמות לעבר הדור הבא של שירותי הגיבוי ענן אלא גם לעלויות נמוכות אשר במסגרתן תוכלו לחוות את הקדמה הטכנולוגית פורצת הדרך והמוזלת של חברת מייקרוסופט העולמית, במסגרת של תשלום אשר מתבצע אך ורק חיוב אשר מתעדכן רק בעת שימוש בשירותי גיבוי בענן. יתרון בולט נוסף נובע כמובן מרמת האבטחה. למעשה, שירותי גיבוי בענן הם שירותים מאובטחים אשר הנגישות למידע ניתנת באמצעות קוד סודי ומערך אבטחה גבוה. שירותי הענן של מייקרוסופט בולטים בשל היותם מאובטחים ברמת אבטחה מקסימלית אשר כוללת מגוון רחב של חומות אש וכן התראות לגבי ניסיונות גישה לשירותי הגיבוי. זאת ועוד, באמצעות מערך נציגי השירות של חברתנו MORNEX  תוכלו להיות בטוחים כי תקבלו את המענה הטוב ביותר אשר מותאם באופן מדויק לצרכים של הארגון, בפתרונות קצה לקצה  אשר מאופיינים מתוך הבנה מעמיקה בתחום המחשוב הכוללים  דגשים בכל הקשור לתפעול של גיבוי בענן.

כל שירותי המחשוב תחת קורת גג אחת

באמצעות שירותי גיבוי בענן של חברת מייקרוסופט ניתן להבטיח כי המערכות של הארגון יעבדו באופן מסונכרן ומאובטח, בעלות כספית נוחה – כפי שציינו בתחילת המדריך. חשוב לציין כי על אף ובעלי עסקים קטנים סבורים כי מדובר בשירות אשר מתאים רק בעבור ארגונים גדולים, מדובר בטעות. הסיבה לכך היא ההתאמה האישית אשר נתפרת למידות המדויקות של צרכי הארגון, לשם ייעול תהליכי העבודה ומתן גישה לנתונים ולמסמכים אשר כל אובדן ו/או נזק עשוי להוביל לפגיעה ממשית בשמו של העסק ואף להשקעה כספית משמעותית לצורך העלאה מחדש של התכנים. אם גם אתם רוצים להתקדם לעבר קדמה טכנולוגית פורצת דרך.

 
 

צרו קשר 077-9972195 

לוגו של וואטסאפ
דילוג לתוכן