חברת אבטחת מידע – בניית אסטרטגיית אבטחת סייבר כדי להגן על העסק שלכם

לבעלי עסקים יש מוקד עיקרי אחד: הגדלת העסק שלהם. בחלק מהמקרים, זה אומר שהם צריכים לחבוש כמה כובעים בבת אחת. הם עובדים עם לקוחות, מטפלים במשימות ניהוליות ומתווים תוכניות לפתיחת סניף או עסק חדש. 

הם מתמקדים בעיקר בלקוחות ובהכנסות, ומעורבים בנקודות אחרות של העסק, כמו למשל ניהול כוח אדם, נושאים משפטיים ושיווק. לכן כשזה מגיע לצורך בהגנה על נתונים ממוחשבים, במקרים רבים אין להם את הידע, את כוח האדם המתאים, או את הזמן לטפל במשימות אבטחת סייבר, וזו הנקודה בה הם שוכרים שירותי חברת אבטחת מידע.

זה לא שלבעלי עסקים לא אכפת מאבטחת מידע. הם פשוט לא יכולים לטפל בעצמם בכל התחומים של העסק

אבטחת מידע בעסקים היא פונקציה נמוכה במיוחד, למרות שאי אפשר להאשים את בעלי העסקים בזלזול בסיכונים. רוב התקפות האבטחה ופריצות הסייבר שמפוזרות היום בכותרות בתקשורת, מתרחשות בעסקים קטנים ובארגונים ענקיים.

בעלי עסקים עדים לסכומים אמיתיים שהאקרים דורשים ככופר בתמורה לשחרור הנתונים הממוחשבים שנפרצו וננעלו, והתחכום של איומי האבטחה המודרניים ממשיך להתקדם. מסיבה זו, ומסיבות רבות אחרות, עסקים רבים שוכרים צוות אבטחת מידע ארגוני, שנוקטם בצעדים הדרושים על מנת לסגור פרצות אבטחה ולהגן על חברות. 

המומחים מתכננים אסטרטגיה מקיפה של ייעוץ אבטחת מידע

הכול מתחיל באסטרטגיה מקצה לקצה שמכסה אבטחת IT מסורתית, שכוללת קביעת מדיניות, בקרת גישה, אבטחת WIFI, ועוד. 

המומחים של מורנקס, חברת ייעוץ אבטחת מידע שמספקת לעסקים פתרונות מחשוב מתקדמים, בונים אסטרטגיית אבטחת מידע, תוך התמקדות בכמה עמודי תווך מרכזיים:

הבנת הסיכון וזיהוי נכסי מפתח דיגיטליים

החל משירותי firewall חומת אש, הגנה מפני תוכנות כופר ותקלות זדוניות, ועד ניהול סיכונים ובקרת אבטחת מידע, יש רשימה הולכת וגדלה של איומים שמהווים סכנה לעסקים. חברת אבטחת מידע מבינה את נוף האיום ולמומחים בתחום יש את הידע להבין את המשמעות של התקפת סייבר מוצלחת על חברות. 

מנקודה זו, צוותי אבטחת מידע מזהים את הנכסים הדיגיטליים העיקריים של חברות, ממוקדי הרשת ועד המכשירים האישיים שמשמשים את העובדים והלקוחות, ומציעים תוכנית מקיפה של אבטחת מידע כדי להגן על נתוני החברה.

הגנה על הגישה לרשת

תוכנית מקיפה שכוללת חומת אש ושירותי ענן מאובטחים. חומות האש הן עדיין אמצעי האבטחה היעילים ביותר, והן מאפשרות מעקב ושליטה על תעבורת הרשת והצבת מחסום בין רשתות פנימיות מהימנות לבין העולם החיצון. 

היום, כשיותר ויותר עובדים מתחברים לרשת המחשבים של החברה מרחוק, שמירה על אבטחה מקצה לקצה יכולה להיות משימה מורכבת עוד יותר ללא שכירת מומחי חברת אבטחת מידע. 

שירותי סינון מייל

שירותי סינון מייל של מורנקס מספקים אפשרויות הגנה לשירות הדואר האלקטרוני על ידי סינון תעבורת המייל אשר מגיעה לארגון, כולל סינון וסריקת כל הקבצים החסויים, כמו למשל קישורי ספאם או כל מייל חשוד או שאינו מוכר. 

חוץ זה, שירות סינון מיילים מציע יכולות מתקדמות לטובת זיהוי סיכונים עתידיים, באמצעות אבטחת כל מכשיר ברשת החברה, כולל המכשירים שבבעלות החברה, מכשירים אישיים של העובדים או מכשירים שהאורחים והלקוחות משתמשים בהם. 

הגנה על אישורי גישה

יישום אסטרטגיית בקרת גישה וקביעת האנשים בחברה שזקוקים לגישה לסוגי נתונים פרטניים. בנוסף למדיניות בקרת הגישה, יש לוודא כי האישורים של כולם בארגון יישארו מוגנים, באמצעות יישום ניהול סיסמאות וחינוך עובדים על חשיבות השימוש בסיסמאות חזקות.

ניהול סיכונים ובקרת אבטחת מידע

חברת מורנקס מתמחה בניהול סיכונים ומספקת לחברות שירותי ליווי וייעוץ עם פתרונות מומחה. השירות כולל:

  • הטמעת פתרונות מתקדמים
  • בחינת מימוש אמצעי אבטחה חוצי ארגון
  • מניעת הצפנות והדלפות מידע
  • פתרונות אלחוטיים מאובטחים
  • מניעת פישינג והעברת מידע
  • בחינת התקפת מניעת שירות
  • Waf ופתרונות ארכיטקטורה
חברת אבטחת מידע - האם באמת צריך אותם?
חברת אבטחת מידע - האם באמת צריך אותם?

פתרונות גיבוי ושחזור נתונים

במיוחד כשזה מגיע למאבק נגד תוכנות כופר, גיבויים קבועים לנתונים הם מהותיים. אם הנתונים של העסק מוחזקים בשבי על ידי האקרים שמחפשים תשלום על מנת להעניק את הגישה בחזרה, בעלי עסקים מסירים את המינוף שלהם אם אין להם גיבויים לנתונים שמוגנים על ידי חברת אבטחת מידע. 

זוהי שיטה מומלצת לאוטומציה של תהליכים אלו, כך שלא יהיה צורך לסמוך על משתמשים בודדים שיבצעו את העבודה.

שכירת שירותי אבטחת מידע מאפשרת לכם להתחיל ברגל ימין

אבטחת מידע היא תהליך מורכב וקשה להבין את מלוא חשיבות אבטחת הסייבר ללא סיוע של המומחים. שותפות עם חברת אבטחת מידע שמציעה שירותים מנוהלים מסייעת לכם להתחיל ברגל ימין, וגם אם יש לכם מחלקת אבטחת מידע פנימית שלכם, הצוותים שלכם יפיקו תועלת משכירת שירותי אבטחת מידע, ליווי וייעוץ חיצוניים.

למרבה הצער, איומי אבטחת סייבר אינם עתידים להיעלם בקרוב, והנתונים הסטטיסטיים מראים שעסקים נמצאים יותר ויותר בכוונת של האקרים זדוניים, כך שצוותי אבטחת מידע שמרכיבים תוכניות הגנה מתקדמות, מאפשרים הגנה יעילה מפני התקפות.

חברת אבטחת מידע: שאלות ותשובות

מה זה אבטחת סייבר?

אנשים רבים מאמינים בטעות שאבטחת סייבר מתייחסת לתוכנה ולניטור שמגנים רק על דואר אלקטרוני, מערכת ההפעלה והרשת שלהם מפני התקפות זדוניות או גניבת נתונים. נכון. זהו חלק משמעותי וחשוב באבטחת סייבר לעסקים, אבל חברת אבטחת מידע חיונית להרכבת תוכנית מקיפה לאבטחת המידע של החברה. 

הכשרה נכונה של העובדים והקפדה על מודעות לשיטות עבודה מומלצות הם חלק מתוכנית הגנה שמסייעת במניעת הפרות אבטחה עיקריות רבות. המומחים של מורנקס מסבירים לצוות ההנהלה והעובדים על האזורים הרבים בארגון בהם יש צורך באבטחת סייבר, ואיך לשמור על הגנת העסק.

מה המשמעות של אבטחת סייבר מבחינת עסקים?

נתונים עסקיים פגיעים היום יותר מאי פעם, ואבטחת סייבר נחוצה להפעלה יעילה של העסק, אבל היא גם קריטית להגנה על המידע של לקוחות.

יישום שיטות עבודה מומלצות בתחום ה-IT חיוני ליישום הטכנולוגיה העדכנית ביותר בחברה, ושירותי חברת אבטחת מידע מאפשרים הקפדה על מניעת סיכונים ואסונות שיש בהם על מנת להפסיק את פעילות החברה.

מה זה אבטחת מידע בענן?

אבטחת מידע בענן כוללת נהלים וטכנולוגיה שמאבטחים סביבות מחשוב ענן כנגד איומי אבטחת סייבר חיצוניים ופנימיים. מחשוב ענן, שהוא אספקת שירותי טכנולוגיית מידע דרך האינטרנט, הפך להיות חובה עבור עסקים וגופים ממשלתיים שמבקשים להאיץ חדשנות ושיתופי פעולה. 

נדרשות שיטות עבודה מומלצות לניהול אבטחה במטרה מנוע גישה שאינה מורשית על מנת להגן על נתונים ויישומים בענן מפני אבטחת סייבר עכשוויים ומתפתחים.

מה הייחוד של שירותי ענן מאובטחים?

אם עד היום חברות היו צריכות להשקיע משאבים גדולים וחשיבה מקיפה על אבטחת מידע, למניעת דליפת נתונים חסויים מחוץ לרשת הארגון, שירותי ענן מאובטחים מאפשרים לבעלי עסקים לישון בשקט בידיעה שהנתונים שלהם מוגנים. תקלות רבות עשויות להתרחש בעסק ובמשרד, כמו למשל:

  • שריפה;
  • פריצה;
  • השתלטות מרחוק;
  • תקלת מחשוב;
  • וסוסים טרויאנים.

שירות firewall בענן של חברת מורנקס, עם טכנולוגיות Vdom, מאפשר לבעלי עסקים להפסיק לדאוג. הצוותים שלנו מחויבים לסטנדרטים הכי גבוהים של שירותי ענן מאובטחים וניהול מרכזי בענן.

בשורה התחתונה, כדאי שתהיו מוכנים ומוגנים מפני התקפות סייבר

כדי להתגונן מפני תוכנות זדוניות יקרות ודרישות כופר, עסקים צריכים ליישם אמצעי אבטחת סייבר מקיפים שכוללים תוכניות אנטי-וירוס, פתרונות אבטחת מידע, וחומות אש להגנה יזומה על כל המכשירים שמחוברים לרשת.

Mornex היא חברת אבטחת מידע שמסייעת בהגנה על המכשירים המחוברים לאינטרנט שעובדים, ועל המכשירים שאורחים ולקוחות משתמשים בהם, מפני תוכניות זדוניות, תוכנות כופר, פישינג, ועוד. 

אנחנו מספקים אפשרויות מתקדמות של אבטחה לעובדים מרוחקים ויוצרים תוכנית מקיפה שתגן על העסק שלכם ותמנע התקפות סייבר שיכולות לעלות לכם הון. קבלו את התובנות, העצות ושיטות העבודה המומלצות של חברת אבטחת מידע על מנת להגן על העסק שלכם ולאפשר לכם לצמוח ולהתפתח בדיוק כפי שתכננתם כשהקמתם את העסק.

לוגו של וואטסאפ
דילוג לתוכן