מהו גיבוי אקרוניס ולמה שירותי אקרוניס כל כך חשובים לעסק שלכם?

כדי לשמור על אבטחת כל הנתונים של בית העסק, יש צורך ליישם פתרון גיבוי מלא כדי להילחם בתחכום ההולך וגובר של התקפות סייבר מורכבות. גיבוי אקרוניס מבוסס על טכנולוגיות מתקדמות שמגנות על מידע עסקי מפני איומים ותוכנות כופר.

מכיוון שלעיתים משתמשים שוכחים לבצע גיבויים, הם מתקשים להקים, לתפעל ולשמור על המידע הממוחשב, וללא הציוד המתאים, תהליכי גיבוי עשויים להימשך זמן רב, אבל עם תוכניות וטכניקות גיבוי מתקדמות, התהליך הופך לפשוט ומהיר בהרבה. 

חברת Mornex מספקת שירותי ייעוץ, תכנון הטמעה וליווי לארגונים, בתחום אבטחת מידע ופתרונות מחשוב מתקדמים, שמותאמים באופן אישי לצרכים של כל בית עסק. אנחנו מלווים, אנחנו מפתחים, ואנחנו שותפים, ועם שירות אקרוניס שמוצע על ידי המומחים שלנו, הנתונים והמידע החשוב שלכם ושל הלקוחות שלכם, מוגן ומאובטח מפני אובדן, גניבה, או כל תרחיש אחר.

 

מה זה אקרוניס ולמה להשתמש בשירות מתקדם להגנת נתונים?

Acronis היא חברה עטורת פרסים המאחדת הגנת נתונים ואבטחת סייבר כדי להגן על כל הנתונים, היישומים והמערכות. השירות כולל חבילה רבת עוצמה של מוצרים הבנויה על פיתוח פתרון גיבוי פופולרי; שמאפשר לעסקים ולצרכנים כאחד לנהל את האחסון ביעילות ללא כל אובדן נתונים!

אקרוניס ישראל מציעה שיטה פשוטה, יעילה ואמינה לשימוש והגנה על אבטחת הנתונים העסקיים ללא צורך בבזבוז משאבים וזמן עבודה. המוצרים הזמינים מספקים לעסקים ולצרכנים שקט נפשי בידיעה שהמידע יקר הערך שלהם מוגן מכל איומי סייבר, התקפות כופר או אסונות אחרים.

 

גיבוי אקרוניס מגן מפני אובדן מידע ונתונים ממוחשבים

הכנה, ביצוע ובקרה של גיבויים עם כמה פתרונות שונים של גיבוי עשויים להיות מורכבים ולהימשך זמן רב. יחד עם זאת, עם תוכנת גיבוי אקרוניס, ניתן לבצע את התהליך בפשטות וביעילות, ולגבות במהירות את הדיסק הקשיח של המחשב או להעלות את הנתונים באופן בטוח לענן, כדי להתגונן מפני תרחישים זדוניים של גניבת נתונים ממוחשבים, קריסת מערכות או אובדן המידע.

השירות המוצע מאפשר להפחית את ההפרעות להתנהלות העסקית ולהגביר את יעילות העבודה על ידי ייעול ואוטומציה של פעולות גיבוי ושחזור נתונים למחשבים נייחים וניידים של Windows בהגדרות מתקדמות. 

 

הצלה אמיתית במקרי חירום

שירות אקרוניס מבוסס על סריקת דיסקים וטכנולוגיית שחזור חומרה פיזית, והמומחים שלנו מציעים לארגונים וחברות שיטה קלה לטיפול במשימות גיבוי ושחזור מרחוק, בתחנות עבודה עצמאיות של Windows. 

כלי הגיבוי נגיש מרחוק, ואמין בדיוק כמו כל פתרונות Acronis האחרים שנקראים Acronis Workstation. ההתקנה מרחוק ויכולת שחזור הנתונים מאפשרת לכם לשחזר את הנתונים ללא הפרעה להתנהלות העסקית, וזה היתרון החשוב ביותר של בחירת שירות אקרוניס: הצלה אמיתית במהלך משבר של אובדן או גניבת המידע והנתונים הממוחשבים.

 

חשיבות גיבוי אקרוניס

עם מערכות המחשוב המודרניות שמתפתחות במהירות, חברות רבות עוברות לשימוש בטכנולוגיות ענן, ובמצב בו סביבות עבודה ממוחשבות הופכות למורכבות יותר, מופעל לחץ מוגבר על משאבי IT מוגבלים, מכיוון שבתי עסק תלויים בנתונים ובמערכות IT היום יותר מאי פעם. 

במצבי אובדן נתונים חשובים, בית העסק חווה זמן השבתה יקר, חוסר שביעות רצון של לקוחות, ואובדן הכנסות. לכן, עם שירותי אקרוניס שמוצעים על ידי המומחים שלנו, אתם יכולים לעמוד בציפיות גבוהות במיוחד.

עם התפתחות סביבות ענן היברידיות, הגנה על נתונים מקומיים, בענן ובכל המכשירים, היא הדרך היחידה להבטיח המשכיות עסקית. גיבוי אקרוניס מספק את הגנת הנתונים שעונה על דרישות העבודה של היום, תוך הגנה על הפעילות העסקית והתנהלות קלה גם בעומסי עבודה, עם חיסכון כספי ואפשרות לפעילות תקינה של החברה מסביב לשעון.

 

יתרונות הבחירה בשירותי אקרוניס ענן

זהו פתרון גיבוי ענן היברידי מהיר, רב עוצמה, שמוצע על ידי חברת מורנקס כשירות שמטרתו מציאת פתרונות בהתאמה אישית להגנת נתונים ממוחשבים בחברות וארגונים. השירות מאפשר לבעלי ומנהלי חברות להגדיל את סל השירותים שהם מציעים, באמצעות שירותי גיבוי מתקדמים. הנה כמה יתרונות חשובים של Acronis Backup Cloud:

  • תהליך גיבוי מהיר למידע ולנתונים הממוחשבים.
  • שילוב קל עם מערכות המחשוב של החברה, ופלטפורמות אוטומציה שונות.
  • הגנה על כל הפלטפורמות בבית העסק, כולל מערכות פיזיות, וירטואליות, ענן, אפליקציות ומובייל.
  • מינוף שירותי אקרוניס ענן על מנת לקבל שירותי גיבוי מנוהלים.
  • פתרונות אמינים ומתקדמים של נתונים מוגנים.

 

מדוע גיבוי אקרוניס טוב יותר?

הנה כמה סיבות חשובות לבחור שירותי גיבוי אקרוניס שמוצעים על ידי חברת מורנקס:

הגנה פרואקטיבית

מניעת זמן השבתה יקר של ההתנהלות העסקית, על ידי הגנה אקטיבית על קבצים מפני שינויים ו/או הצפנה בלתי מורשים.

שחזור מידי

ניתן לנהל את יעדי זמן ההתאוששות לאחר אובדן הנתונים, ולהפחית את ההפרעות להתנהלות העסקית, לזמן קצר ביותר, תוך שמירה על הפרודוקטיביות הכוללת של החברה עם שימוש בטכנולוגיה מתקדמת.

הגנה מלאה

שמירה על תשתיות המחשבים של החברה והגנה על אבטחה מוחלטת של הנתונים, בכל גודל, תוך אימוץ תהליכים עסקיים חדשים או מעבר ליישומים, פלטפורמות או ענן חדשים. גיבוי אקרוניס מגן על עשרות פלטפורמות – פיזיות, וירטואליות, ענן או בנייד.

פשטות ללא תחרות

ניתן לחסוך בצורך לרכוש תוכנות מורשות, ללמד את העובדים איך לבצע גיבויים למחשבים, ולעבור להתנהלות יומיומית פשוטה בסביבת העבודה, עם כלי פשוט וניתן להרחבה שמנהל כל משימת הגנה על נתונים. הפתרון הקל ללמידה שלנו מגן על נתונים בפחות מאמץ, כך שהעובדים יוכלו לבצע משימות גיבוי במהירות וביעילות.

ארכיטקטורת ענן היברידית

ניהול כל שיטות הגנת הנתונים בתוך זרימת עבודה אחת באמצעות ניהול מרכזי וממשק בקרה מאוחד. אפשר לבחור שיטת גיבוי לכל סוג של אחסון נדרש, ולשחזר את כל הנתונים בקלות, עם מינימום זמן השבתה.

 

חשיבות גיבוי אקרוניס לאבטחה מתקדמת

ניתן לשפר את אבטחת המידע והנתונים העסקיים של בית העסק, עם הגנת סייבר משולבת, להגדיל את קצב זיהוי הפלישה של תוכנות זדוניות ולהיות מוגנים מפני איומי הסייבר האחרונים. בין יתר היתרונות, חשיבות גיבוי אקרוניס נוגעת גם להגנת הסייבר לגלישה באינטרנט, גיבוי הנתונים, שיפור תהליך השחזור ומניעת ניצול. השירותים המוצעים על ידי חברת מורנקס כוללים:

  • הגנה מלאה נגד תוכנות זדוניות.
  • סינון כתובות אתרים.
  • מניעת ניצול.

השירות שלנו מאפשר לבתי עסק לשוב לפעילות מלאה לאחר אובדן נתונים, בתוך דקות ספורות, באמצעות שחזור הנתונים מהענן והבטחת זמינות מיידית של המידע.

 

והנה השורה התחתונה

חברת אקרוניס מציעה פתרונות גיבוי קלים לשימוש המאפשרים למנהלים ובעלי עסקים להגן על כל מערכות המחשוב של העסק באמצעות תוכנת אבטחה מתקדמת, עם אפשרות פריסת שרתים שמגובים בתוכנת אבטחה. הפתרונות המוצעים על ידי חברת Mornex מאפשרים פריסה קלה שירותי גיבוי מתקדמים ברחבי הארגון, עם אפשרות ניהול מרכזי ממסוף יחיד.

טכנולוגיית Acronis בנויה על למעלה מ-20 שנה של חדשנות הדמיה, והיא נחשבת לתוכנת הגיבוי והשחזור הטובה בעולם, שזוכה היום לאמון של יותר מחמישה מיליון צרכנים וחצי מיליון בתי עסק ברחבי העולם. למידע על התאמת שירותי אקרוניס בבית העסק שלכם, צרו קשר עם המומחים שלנו, כדי שנתאים לכם את חבילת השירות שתפורה במיוחד לצרכים העסקיים שלכם.

 

לוגו של וואטסאפ
דילוג לתוכן