מהו microsoft 365 intune, למה הוא משמש ומה יתרונותיו?

בעידן בו ארגונים עוברים למתכונת עבודה בסגנון היברידי ומרוחק, בעלי עסקים ומנהלים נדרשים להתמודד היטב עם ניהול המכשירים השונים המשמשים את משאבי הארגון. 

העובדים מתבקשים לשתף פעולה, לעבוד מכל מקום ולגשת בצורה מאובטחת למשאבים האלה ולהתחבר אליהם, ומנהלי מערכות נדרשים להגן על נתוני הארגון, לנהל גישת משתמשי קצה ולתמוך במשתמשים מכל מקום שהם עובדים. 

איך m365 intune (Microsoft Intune) יכול לסייע לכם?

כדי לסייע בהתמודדות נכוננה עם אתגרים ומשימות אלה, חברת מורנקס, פתרונות מחשוב לעסקים, אבטחת מידע, גיבוי ואחסון, מציעה לארגונים וחברות שירות מותאם אישית של m365 intune, לשילוב כלי העבודה המוכרים בכל ארגון.

מאמר זה מציג את האופן בו ניתן להשתמש בכלים מתקדמים אלו לניהול מכשירים רבים בארגונים וחברות, כולל מכשירים ניידים, מחשבים נייחים ונקודות קצה וירטואליות. ניתן להגן על גישה ונתונים במכשירים אישיים בבעלות הארגון ובמכשירים אישיים של משתמשים. בנוסף, ל-Intune יש תכונות תאימות ודיווח התומכות במודל אבטחה Zero Trust.

שיטות נפוצות לשימוש ב-Microsoft Intune

שירות m365 intune שמוצע על ידי המומחים שלנו, מיועד ליישם השימוש בכלים אלו לביצוע משימות, בהתאם ליעדים העסקיים של ארגונים שהתחילו להתנהל במתכונת של ניידות ארגונית, ולארגונים שזקוקים לכלים אלו כדי לפתח מוצרים חדשים.

הצרכים הנוגעים לניידות ארגונית מתפתחים באופן דינמי, והגישה של מיקרוסופט לפתרונות הולמים לצרכים אלו שונה מפתרונות אחרים שמוצעים בשוק. השיטה הטובה ביותר לקבוע את היעדים העסקיים לשימוש בכלים אלו היא לבטא את היעדים במונחים של התרחישים שישמשו את העובדים באופן הטוב ביותר.

אז הנה כמה תרחישים נפוצים ביותר שמסתמכים על Intune, כולל הסברים על אופן התכנון והפריסה של כל אחד מהם.

הגנה על האימייל ונתוני הארגון כך שניתן יהיה לגשת אליהם בבטחה ממכשירים ניידים

רוב אסטרטגיות הניידות הארגוניות מתחילות בתוכנית אבטחת מידע שמאפשרת גישה מאובטחת של עובדים לדוא”ל, ממכשירים ניידים שמתחברים לאינטרנט. לארגונים רבים עדיין יש שרתי נתונים ויישומים מקומיים, כגון Microsoft Exchange, שמתארחים ברשת הארגונית שלהם.

הפתרונות המוצעים מספקים שילוב ייחודי של גישה מותנית עבור Exchange Server, כדי לוודא שאף אפליקציה ניידת לא תוכל לגשת לאימייל עד שהמכשיר נרשם ל-Intune. ניתן ליישם סוג זה של גישת דואר אלקטרוני מבלי לפרוס כלים נוספים לקצה הרשת הארגונית.

Intune תומך גם במתן גישה ליישומים ניידים הדורשים גישה מאובטחת לנתונים מקומיים, כמו למשל שרתי אפליקציות. ברוב המקרים, גישה מסוג זה מתבצעת באמצעות אישורים מנוהלים על ידיIntune security  עבור בקרת גישה, בשילוב עם שער VPN סטנדרטי או פרוקסי בהיקף כגון Microsoft Azure Active Directory Application Proxy.

הנפקת טלפונים בבעלות החברה לעובדים 

עובדים רבים מתנהלים היום במתכונת עבודה ניידת, מה שהופך את הפרודוקטיביות במכשירים ניידים להכרחית על מנת ליישר קו עם המתחרים ולגבור עליהם. לכן העובדים זקוקים לגישה חלקה לכל האפליקציות והנתונים הארגוניים, בכל עת, היכן שהם נמצאים, ומנהלים נדרשים לוודא שהנתונים הארגוניים מאובטחים, עם עלויות ניהול נמוכות.

M365 intune מציעה פתרונות אספקה וניהול בכמויות גדולות המשולבות עם פלטפורמות הניהול הגדולות ביותר הזמינות היום. הרשאה מרכזית של תצורות מכשירים עם Intune עוזרת להפוך את ההקצאה של ההתקנים הארגוניים לאוטומטיים לחלוטין.

דמיינו את התחיש הבא: אתם מספקים לעובד אייפון שלא הופעל. העובד מפעיל את המכשיר ועובר דרך זרימת הגדרה ממותגת ארגונית שבה עליו לאמת את עצמו. האייפון מוגדר בצורה חלקה עם מדיניות אבטחה.

מבנה רישוי גמיש

מיקרוסופט מציעה לארגונים וחברות שיטה חסכונית ביותר לרכישת Intune. ניתן לקבל אותו כחלק מחבילת ה- Enterprise Mobility Suite, כך שאין צורך לדאוג לעלויות נוספות או ספירת מכשירים עם רישוי לכל משתמש.

יתרונות Microsoft Intune

במקומות עבודה מודרניים יש היום יותר מכשירים מאי פעם. שלא כמו לפני כמה שנים בלבד, עובדים רבים משתמשים בשלושה או ארבעה מכשירים שונים, שמשמשים אותם לביצוע משימות שונות. מטבע הדברים, אלו הם מצבים מאתגרים לחברות וארגונים, שנדרשים לאבטח את הנתונים הארגוניים. 

הפתרון המתקדם הזמין היום הוא Microsoft Intune. זוהי פלטפורמה מבוססת ענן שמאפשרת ניהול מכשירים שיש להם גישה לנתונים ארגוניים, כך שבעלי עסקים ומנהלים יכולים לשלוט על גישת העובדים למשאבים הארגוניים ולמנוע גישה שאינה מורשית, כמו גם האופן בו ניתן לגשת למשאבים הארגוניים. אז כן, אין ספק שהיתרונות של Intune רבים. בואו נכיר כמה יתרונות חשובים.

מעבר קל יותר לענן

מיקרוסופט אינה כופה על ארגונים וחברות את המעבר לענן, אבל Intune היא פלטפורמה מבוססת ענן ולכן היא מציגה אפשרות זו. כלומר, לארגונים שמעוניינים להפסיק לעבוד עם שרתים מקומיים, יש היום אפשרות מתקדמת נפלאה. 

ארכיטקטורת הענן ניתנת להרחבה ותמיד מעודכנת, ובעלי עסקים יכולים להיות שקטים ורגועים בידיעה שהחברה שלהם נמצאת תחת הגנת Intune, כך שלעובדים תהיה גישה מאובטחת מתמדת למשאבים ארגוניים ללא קשר למקום ממנו הם עובדים.

ניהול מכשירים משופר

ניהול מכשירים הוא נושא חשוב מאוד עבור כל העסקים, ולנושא זה יש השפעה משמעותית על מידת האבטחה של הנתונים הארגוניים. עם m365 intune, ניתן ליישם שליטה מלאה על מכשירים בבעלות החברה. 

סוג זה של שליטה על מכשירים מקל על אבטחתם, וניתן לספק למשתמשים אפשרויות כגון רישום המכשירים שלהם או שימוש במדיניות הגנת אפליקציות, כדי לוודא שמנהלי מערכת יכולים להגדיר את כל המכשירים ולבדוק שהם תואמים לחלוטין.

ניהול אפליקציה מאובטח

עם ניהול יישומים ניידים Intune מסוגלת להגן על הנתונים של הארגון ברמת האפליקציה. ניהול זה חל הן על מכשירי החברה והן על מכשירים אישיים. לכן מנהלי מערכת שומרים על שליטה על אפליקציות בכל המכשירים, ובין היתר, ניתן להגדיר הגדרות אפליקציה, לעקוב אחר השימוש באפליקציה ולמחוק נתוני ארגון מאפליקציות. 

וזה לא הכול. היתרון המשמעותי הוא אבטחת אפליקציות באמצעות מדיניות הגנה על אפליקציות, שיש לה מספר תכונות, כולל מתן שכבת הגנה נוספת, אבטחת גישה במכשירים אישיים ובידוד נתוני החברה מנתונים אישיים.

Intune מוסיף ערך ל-Office 365

לקוחות Office 365, מקבלים את היתרון של ניהול התקנים ניידים (MDM) כפתרון שנבנה מראש. התנהלות זו משפרת את הגנת הנתונים במכשירי המשתמשים הודות לניהול מדיניות האבטחה. כמו כן, בכל פעם שעולה הצורך, ניתן למחוק נתונים ארגוניים ממכשירי המשתמשים תוך השארת נתונים אישיים ללא פגע. 

ניתן גם לפרוס אפליקציות מותאמות אישית ו-Microsoft Store, כמו גם ליהנות מאפליקצייתIntune Managed Browser שמציעה למשתמשים חווית גלישה מאובטחת יותר. נתונים ארגוניים יקבלו אבטחה טובה יותר בגלל הגבלות הנוגעות להעתקה, הדבקה, שמירה והיבטי אבטחה מתקדמים אחרים.

כמה מילים לסיום

עסקים זקוקים לפתרונות שמציעים נוחות משופרת לעובדים, מבלי לפגוע באבטחה. עם השירות של m365 intune שמוצע על ידי חברת מורנקס, אתם מקבלים פלטפורמה מקיפה ומאובטחת המייעלת את חווית המשתמש מבלי להשקיע סכומים גבוהים.

גישה זו מאפשרת את ייעול השימוש באפליקציה בכל המכשירים תוך הגנה על נתונים ארגוניים, וזהו שיקול חשוב ביותר לכל עסק, במיוחד עם הגברת מגמות העבודה מרחוק. התנהלות יעילה יותר בענן ושיפור תפקוד העובדים, הם היתרונות הכי גדולים ששירות זה מספק לארגונים וחברות.

 

לוגו של וואטסאפ
דילוג לתוכן