מה בדיוק מציעים שירותי it לעסקים?

בחירת חברה שמציעה שירותי it לעסקים היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שתקבלו בניהול העסק שלכם. 

חידושים טכניים התקדמו באופן משמעותי היום והורחבו לעולם העסקים. היום עסקים אינם יכולים להרשות לעצמם להתמקד אך ורק באסטרטגיות עסקיות מבודדות, כי כדי לצמוח, הם חייבים גם לעדכן את אסטרטגיות ה-IT שלהם, כדי לחוות שיפור אמיתי.

מה זה שירותי it לעסקים?

IT הוא קיצור למונח Information Technology. שירותי it לעסקים, שנקראים גם שירותי ניהול IT, כוללים שירותים שמוצעים על ידי מומחי IT מקצועיים שמספקים לעסקים שירותי הדרכה כולל פתרונות it למגוון צרכים של טכנולוגיות מידע.

צוותי IT בקיאים בתחומים כגון:

  • מערכות מחשב כלליות
  • פלטפורמות ענן
  • חומרה אלקטרונית
  • רשת התקנים
  • ויישומי תוכנה.

וזה לא הכול, לכל אחד מחברי צוות IT יש גם מיומנויות ייחודיות משלו ותחומי התמחות פרטניים. כשהידע שלהם מאוחד, צוות IT טוב מסוגל להציע לכם מבחר גדול של שירותי תמיכה בתחום ה-IT שמכסים את כל צרכי המחשוב שיתכן כי העסק שלכם זקוק להם. 

הצוות מספק תמיכה ברמה הראשונה בטלפון או באמצעות הדואר האלקטרוני, לפתרון בעיות שהמשתמשים נתקלים בהן. אבל כמובן שזה לא כל מה שיש לצוותי תמיכת IT להציע, ולצוותים המקצועיים של חברת מורנקס, פתרונות מחשוב, יש עוד הרבה מה להציע בתחום שירותי המחשוב שיקדמו את העסק שלכם וימתגו אתכם כמומחים בתחומכם.

מה כוללים שירותי it לעסקים?

חברת מורנקס מציעה, כחלק ממערך שירותים שלם ומקיף, גם תמיכת IT ועובדת בעיקר בשני אופנים: תיקון בעיות IT מיידיות, ויישום אמצעי מניעה נגד בעיות IT עתידיות.

התוכנית המיידית

אם, למשל, מתרחשת פתאום תקלה ברשת או בשרת, צוות ה-IT שלנו ינתח ויאבחן את הבעיה, ויציע פתרון במהירות האפשרית. המטרה בהתנהלות זו היא להפחית את זמן ההשבתה שלכם כמעט לאפס, כך שלא תאבדו עסקאות כשמתרחשת קריסת מערכות מחשוב.

 

 

שירותי IT
למה כדאי לשכור שירותי IT?

מקרה אחר בו תקבלו תמיכה לרכים המיידיים מתרחש כשאתם מתקשרים אלינו או שולחים לנו דואר אלקטרוני עם שאלת IT, או כשאתם זקוקים לסיוע כללים בתחום. במקרה כזה, ברגע שיש לנו טכנאי זמין, הוא יוצר איתכם קשר על מנת לספק סיוע ישיר. בהתאם לסוג הסיוע הדרוש, הטכנאי יעבוד מרחוק או יגיע אל בית העסק שלכם כדי לפתור את הבעיה.

התוכנית המונעת

חברת מורנקס יוצרת לעסקים אסטרטגיית IT שפועלת במקביל לאסטרטגיה העסקית שלכם. שירותי it אינם עוסקים רק בתיקון בעיות טכניות, אלא מציעים גם פתרונות IT חכמים לצרכים העסקיים הנוכחיים והעתידיים שלכם. השירות מיועד לשיפור היעילות והתפקוד של העסק שלכם, ומאפשר לכם השגת רווחים גבוהים יותר, עם לקוחות מרוצים יותר.

תכנון מונע כולל גם הכנה מקדימה למניעת שיבושים. לדוגמא, נציגינו מציעים תמיד פתרונות לגיבוי נתונים, כמו למשל גיבוי רשת, גיבוי שרתים, או גיבוי תחנות עבודה, כך שבמקרה של כישלון מערכות המחשוב, ובמקרה שאף אחד בבית העסק שלכם אינו יודע מה זה it, או מה צריך לעשות כדי להתמודד עם התקלה, לא תאבדו מידע עסקי חשוב, ותוכלו לשוב לפעולה כמעט מיידית.

למה כדאי לשכור שירותי it לעסקים?

שירותי it מעניקים לכם את היתרונות והערך של שירותי IT מנוהלים מבלי שתצטרכו להעסיק, לשלם ולנהל צוותי IT בעצמכם. חלק עיקרי ממערך השירותים המוצע על ידי חברת מורנקס, כולל, אך אינו מוגבל, לשירותים הבאים:

שירותי רשת

התקנה וניהול רשת כוללת של בית עסק היא חלק חיוני מהפעילות של רוב העסקים. תחזוקה וניהול רשת הם חלק משמעותי מהשירותים המוצעים על ידינו. רשת מעוצבת היטב מספקת גישה לנתוני החברה מכל תחנות העבודה המורשות בבית העסק. 

הרשת מנוטרת מרחוק מסביב לשעון על מנת לשמור על פעילותה, וכדי למטב את יעילות תפקודה. נוהלי אבטחת מידע וסייבר מסייעים להגן על מערכות ה-IT שלכם מפני האקרים, וירוסים ותוכנות ריגול.

ברוב המקרים, תשתיות רשת של חברות כוללות קישוריות לאינטרנט ורשתות פנימיות בין מחשבים למכשירים אחרים. המטרה העיקרית של שירות it היא להגן על אבטחת הרשת מפני איומים פנימיים וחיצוניים, באמצעות התקנה וניהול של חומות אש על מנת למנוע מתנועה זדונית אפשרות של חדירה למערכות המחשוב.

מה מציעים שירותי אבטחת מידע וסייבר?

שירותי it לעסקים כללים גם פיקוח על הרשת כדי לאתר ולהגיב לתעבורה וחדירה שאינה תקינה. עסקים עם גישה מרחוק, וסוגי רשת ספציפיים שונים זקוקים גם הם לניטור מסביב לשעון על ידי חברת it. בנוסף למערכות רשת, חברת מורנקס מסייעת גם במדיניות רשת שכוללת מניעת כניסות חיצוניות למערכת, דרישה לאימות, וצעדי הגנה נוספים.

נציגנו מקפידים על עדכונים בתנועות זרות שאינן מורשות שמבקשות לחדור למערכות המחשוב שלכם, ומונעים את הגישה באמצעו שימוש בטכנולוגיות וניצול המיומנויות המקצועיות הדרושות על מנת להגן על הנתונים שלכם. כך שאינכם צריכים להסיח את תשומת הלב של הצוות שלכם כדי להתעדכן בנושאים אלה, ולאפשר להם להתמקד בעבודת הליבה שלכם.

איזה פתרונות תשתיות וציוד זמינים?

לצוותים המקצועיים שלנו יש ידע עולה במבני חומרה ותוכנה, והם מנהלים תיקוני תוכנה, תכונות אבטחה וכל העדכונים הדרושים לתחנות העבודה של החברה שלכם.

מערכות חומרת IT הן מרכיב חיוני בכל בית עסק, וכוללות מחשבים ניידים, תחנות עבודה, מדפסות או שרתים. תקלה במערכות אלוה עשויה להשפיע באופן חמור על הכנסות העסק, ויכולתו לספק עבודה בזמן.

כאן נכנסים לתמונה שירותי it לעסקים, שמסייעים לבעלי עסקים לשמור על המחשבים, התשתיות והציוד שלהם באופן אין ובטוח, על מנת להבטיח שנתוני העסק והמידע העסקי לא ייפגעו.

מה זה מחשוב ענן?

עסקים רבים מסתמכים על הענן שיארח את הנתונים שלהם. במקרים רבים, הנתונים כוללים מידע סודי על לקוחות, ונכסים שונים. חברת מורנקס מסייעת לעסקים לנהל את שירותי הענן שלהם בשני אופנים:

ראשית, הצוותים המקצועיים שלנו מסייעים בתצורה וניהול מערכת הענן, כמו גם סיוע במשימה המורכבת של הגדרת יישומים ונתונים שמתארחים בענן, וכן פתרון לשגיאות והשבתה. 

שנית, הצוותים שומרים על מערכות הענן מפני איומים, כמו פריצות. הרעיון הוא שכמו כל מערך שירותי it לעסקים שמוצעים על ידנו, תהיו משוחררים להתמקד בעבודות הליבה שלכם ולא להסיח את דעתכם על ידי התנהלות עם האחזקה היום יומית של נכסי הענן שלכם.

איך מתנהל תהליך שכירת שירותי חברת it?

שיקול המפתח הוא בחירת חברת it שתרצו לעבוד איתה. אצלנו תוכלו לבחור את חבילת השירותים המתאימה לעסק שלכם, ומומחי ה-IT שלנו יסייעו לייעץ לכם לגבי השירותים המיטיבים שיועילו לעסק שלכם, ויסייעו לכם ליצור אסטרטגיית IT אולטימטיבית לעסק שלכם.

כמה מילים לסיום

בנוסף לתמיכה בניהול מערכות ה-IT שלכם, חברת מורנקס מסייעת גם בהגדרת ויישום הפרויקטים העתידיים שלכם. היועצים שלנו מביאים לשולחן את הניסיון המוכח שלהם ויסייעו במיפוי שיטות לצרכים העתידיים. 

הם יסייעו לכם לחסוך מבחינת עלויות רכש ותחזוקה, ובנוסף יבטיחו כי תוכלו לעמוד בכל הדרישות העסקיות שלכם.

לוגו של וואטסאפ
דילוג לתוכן