מיקור חוץ של שירותי מחשוב IT לחברות וארגונים

הטכנולוגיה הדיגיטלית חשובה יותר ויותר היום כמעט לכל בית עסק, חברה וארגון. ובעלי עסקים ומנהלים מבינים את היתרונות של הימנעות מהפעלת מערכת IT פנימית, ובמקומה הם בחרים באפשרויות מיקור חוץ של תמיכת IT.

חברת מורנקס, פתרונות מחשוב לעסקים, אבטחת מידע, גיבוי ואחסון, מספקת שירותי מחשוב מקיפים לחברות וארגונים, כך שאם אתם מעוניינים בשירותי מיקור חוץ מחשוב, אצלנו תקבלו פתרונות אמינים של תמיכה, ייעוץ, הדרכות ופיקוח על התנהלות תקינה של מערכות מחשוב בארגון שלכם. 

במאמר זה נסביר את חשיבות שירותי IT לחברות וארגונים, עם התאמה אישית של פתרונות אבטחה מתקדמים.

כשה-IT של הארגון מושבת, בית העסק עוצר את הפעילות

במצב זה, אין אפשרות לשלם לספקים ולעובדים, הנתונים של הלקוחות אינם נגישים, והצוות אינו מסוגל להמשיך בביצוע המשימות. הבחירה שלכם בשירותי תמיכת IT שלנו חיונית בשלב זה, כדי שתוכלו לוודא שהפעילות העסקית שלכם חוזרת לשגרת התנהלות בהקדם האפשרי. 

אבל יש עוד כמה יתרונות לבחירה במיקור חוץ של תמיכה ושירותי IT. בואו נבין אותם קצת יותר לעומק.

מומחיות IT ברמה גבוהה

בעלי עסקים ומנהלים מעוניינים לוודא שהפרויקטים העסקיים שלהם יתנהלו בהצלחה, ומעוניינים לוודא שמערכות המחשוב שלהם מוגנות ובטוחות, וזה בדיוק מה שהם מקבלים כשהם בוחרים שירותי מחשוב מיקור חוץ.

לדוגמה, אם אתם מעוניינים להעביר את שרת הדואר האלקטרוני שלך ל-Microsoft 365, למומחים שלנו יש את הבקיאות, הידע רמת הכשירות הגבוהה והניסיון המקצועי להמלצות וייעוץ על ביצוע נכון של פרויקט זה.

מקסום היתרונות של ארגון מחדש

אחת הסיבות שמובילות בעלי עסקים לבצע מיקור חוץ של שירותי IT היא שצעד זה מאפשר להם להשיג רמה גבוהה של מומחיות IT, יותר מכפי שהיו יכולים להשיג עם צוותים פנימיים שלהם. 

כאשר אתם מארגנים מחדש את החברה שלכם על מנת לשפר את העלויות, האיכות, השירות או המהירות של מערכות המחשוב שלכם, אתם מתרחקים מעבודה על פרויקטים חשובים של הארגון, שעדיין צריך לטפל בהם, ומיקור חוץ הוא דרך אופטימלית לעשות זאת. 

במונחים של תמיכת IT הצרכים של ארגונים משתנים בתדירות גבוהה

יום אחד עשויה להיות זרימת עבודה גבוהה, ולמחרת אולי פחות, כך שאין הצדקה להפעלת מחלקת תמיכת IT פנימית, וכשגודל הארגון מקשה על משיכת ושימור עובדי IT. מיקור חוץ יכול לפתור גם את הבעיה הזו.

חברות רבות מתמודדות עם חוסר מומחיות באזור המקומי שלהן. שירותי מחשוב לעסקים מציעים מאגר הרבה יותר רחב של כישרונות מקצועיים לבחירה, מכיוון שאין את ההגבלה של בחירה מתוך מועמדים מקומיים.

כלומר, ניתן לנהל את מערך המחשוב של החברה מתוך נקודת מבט של הסתכלות לטווח הארוך, ולקבל את שירותי המומחים של חברת מורנקס, שזמינים לשירותכם בכל מקום בארץ שבו הארגון שלכם נמצא.

עלויות IT מופחתות

מיקור חוץ מחשוב ידוע כאמצעי יעיל וחשוב להפחתת עלויות עסקיות, ואין זה קשה להבין למה. פתרונות מחשוב במיקור חוץ חוסכים לארגונים הרבה כסף, ולא רק מבחינת תשלומי משכורות לעובדים פנימיים, אלא גם הימנעות מתשלום על הכשרות יקרות, לצד עלויות המעסיק ותשלומי הטבות ופנסיות לעובדים.

התמורה שתקבלו תהיה מעולה, עם פתרונות הרבה יותר איכותיים מכפי שהייתם יכולים להרשות לעצמכם עם הפעלת מחלקת IT פנימית. השיקול הכלכלי חשוב ביותר, בהתחשב במהירות שבה מתפתחת טכנולוגיה חדשה. 

ארגונים מעטים יכולים לעמוד בקצב ההתקדמות המהיר, אך שירותי מיקור חוץ שזמינים על ידי הצוות המקצועי שלנו, פירושם העסקת אנשי מקצוע מיומנים שיודעים לעמוד היטב בקצב ההתפתחויות הטכנולוגיות העדכניות.

שמירה על מיקוד המשאבים

מיקור חוץ של IT מציע יתרון נוסף חשוב לא פחות מהאפשרות לחסוך כסף. כאשר אין צורך להשתמש במשאבים כדי להעביר צוותים פנימיים הכשרות מקצועיות ב-IT, ניתן לנצל משאבים אלו לטובת פיתוח עסקי באזורים אחרים של הארגון.

שירותי מחשוב לעסקים מאפשרים לכם לוודא שהצוות שלכם מתמקד בתפקידי הליבה שלו, ושכל עובד מבצע את העבודה שלשמה גייסתם אותו, והבחירה במומחים של מורנקס פירושה בחירה בצוות מקצועי ומיומן שיתאים לכם פתרונות מחשוב מתקדמים שתואמים את ההתנהלות העסקית שלכם.

מצד שני, לבעלי עסקים ומנהלים שאין להם עובדים בחברה שיש להם את הכישורים המקצועיים לנהל את צרכי ה-IT של הארגון, ואין להם אפשרות לשכור עובדים חדשים, מיקור חוץ הוא החלופה המשתלמת והנבונה ביותר, לטווח העכשווי ובמיוחד בהסתכלות לטווח הארוך.

הפחתת הסיכונים

העסקת צוות IT פנימי עלולה להיות כרוכה בהתנהלות תגובתית שאינה פרואקטיבית, כלומר, טיפול בבעיות כשהן מתעוררות. לעומת זאת, צוות מיקור חוץ מחשוב מפקח על רשת ה-IT שלכם עם שירותים שזמינים מסביב לשעון כדי למנוע בעיות עוד לפני שהן קורות. 

המשמעות היא שיש פחות סיכון לבעיות שעלולות להשפיע על הפרודוקטיביות. בנוסף, מיקור חוץ של תמיכת IT למומחים שלנו מאפשר לכם לקבל את השירותים מצוות מיומן שעובד על בעיות IT כשהן מתרחשות, לא משנה מתי הן מתרחשות.

שיפור רמות האבטחה

אבטחה היא אחת הבעיות המשמעותיות שנפתרות על ידי מיקור חוץ של IT. לכל הארגונים המשתמשים בשירותים חיצוניים של תמיכת IT יוגדרו פרוטוקולי אבטחה כדי לוודא שהמידע הארגוני שלהם לא יגיע לידיים לא נכונות.

עם מיקור חוץ של תמיכת ה-IT, הנתונים של הארגון שלכם יהיו מאובטחים בזכות השימוש שלנו במסגרות האבטחה המפותחות ביותר עבור תכנות וחומרה.

הטכנולוגיה מתקדמת בקצב מסחרר וזה הופך לבלתי אפשרי עבור עסקים לשרוד ללא תמיכת IT מוצקה, וחשוב שתגנו על הנתונים והמידע העסקי שלכם, ובכך גם תיצרו לעצמכם מוניטין מעולה של חברה שמגנה היטב על נתונים חסויים של לקוחות, וכל מידע רגיש אחר.

קבלת גישה ליכולות מקצועיות יוצאות דופן

ההחזר על ההשקעה שלכם הרבה יותר גדול כאשר אתם מבצעים מיקור חוץ לשירותי המחשוב שלכם, ומעסיקים את שירותי הצוות המקצועי שלנו שמומחה בתחומים שאתם צריכים בהם סיוע, ייעוץ והדרכה ברמה הגבוהה ביותר, עם שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

בגישה זו, אתם נהנים מהניסיון הקולקטיבי של צוות של מומחי IT, שעוברים הכשרות והסמכות מתאימות בתעשייה, בתדירות קבועה, כך שיש להם את הידע העדכני ביותר לספק את מכלול שירותי המחשוב הכי מתקדמים ועדכניים.

בשורה התחתונה, בחירה בחברה עם מוניטין מעולה בתחום מאפשרת לכם לקבל מערך שלם של שירותי מחשוב

ההחלטה להעביר למיקור חוץ את תמיכת ה-IT שלכם מאפשרת קבלת מגוון של אפשרויות, והבחירה בצוות המקצועי שלנו פירושה קבלת שירותים ופתרונות מחשוב בהתאמה לצרכים שלכם, לגודל הארגון ולתקציב שעומד לרשותכם. בין היתר, הפתרונות שאנחנו מציעים כוללים:

  • תמיכת IT
  • שירותי מחשוב ענן
  • אבטחת מידע וסייבר
  • Azur
  • שירותים מנוהלים של JumpCloud
  • פתרונות מייקרוסופט Office 365
  • ניהול זהויות
  • פתרונות תשתיות וציוד
  • ושירותי רישוי ותוכנה.

אנו מתייחסים לארגונים שעובדים איתנו כאל שותפים, ומסייעים להם להשיג את המטרות העסקיות, באמצעות המלצות על טכנולוגיות רלוונטיות לפעילות העסקית שלהם. המומחים שלנו מקדישים את הזמן על מנת להכיר אתכם ואת בית העסק שלכם, כדי להתאים לכם את הטכנולוגיה שתציע את הפתרונות הטובים ביותר.

 

לוגו של וואטסאפ
דילוג לתוכן