מרכזיה בינלאומית – איך מרכזיה בענן תורמת לחוויית תקשורת עסקית חלקה?

ארגונים רבים מבינים שמרכזיית טלפון שמתארחת בענן חוסכת כספים בתקציב הארגון יעילה באופנים רבים אחרים. מה שלא תמיד ברור לבעלי עסקים הוא מה זה מרכזיה בינלאומית ואיך היא תורמת להם ולעסק שלהם.

מאמר זה דן בכמה מהשיטות בהן ניתן לשפר את התפקוד העסקי והרווחיות של הארגון באמצעות התקנת מרכזיה בינלאומית.

זמינות תקשורת מכל מקום בעולם

מרכזיה בינלאומית מספקת חווית תקשורת חלקה עם איכות השירות של חברת מורנקס, פתרונות מחשוב ותקשורת, למשתמשים בכל מקום בארץ ובעולם. עסקים שהמטה הראשי שלהם בישראל, ויש להם משרדים ברחבי העולם, ממנפים את פלטפורמת התקשורת העסקית שלהם עם התקנת המרכזייה המתקדמת שלנו ומשיגים את היתרונות העיקריים הבאים:

  • מימוש רווחי תפקוד עסקי גדולים יותר למשתמשי הקצה.
  • הפחתת תקורה ניהולית שתומכת במערכות שונות בין משרדים.
  • ניהול תפקוד עסקי ושינויים חיוניים בטלפון באמצעות פורטל אינטרנטי, ללא קשר למיקום הפיזי.

עלויות נמוכות של חשבונות טלפון עם מרכזיות בענן

מרכזיות בענן ממוקמות מחוץ לארגון, כך שניתן לחסוך את כל העלויות הכרוכות בהפעלת ציוד תקשורת פנימי. החיסכון כולל את העלויות המקדימות של רכישת הציוד, כמו גם את כל עלויות התחזוקה הנלוות.

יתרון נוסף הוא שמרכזיות טלפון לעסקים שמתארחות בענן זמינות בעלויות שיחות ותשלומים חודשיים נמוכים בהשוואה למערכות טלפון מסורתיות, בנוסף לעלויות החומרה הנמוכות יותר. 

מרכזיות טלפונים עם חבילת פתרונות מתקדמים בהתאמה אישית

חברת מורנקס מציעה, כחלק ממערך מקיף ומתקדם של פתרונות מחשוב לעסקים, גם מרכזיה בינלאומית עם חבילת שירות שכוללת רכישת חומרה שמתאימה להוצאה וקבלת שיחות עסקיות באמצעות המחשבים האישיים או המכשירים הניידים של צוות ההנהלה והעובדים.

השירות כולל תחזוקה והפעלה של מערכות מרכזיות טלפונים, בהתאם לצרכים המתפתחים של העסק, ללא דאגות מיותרות שנוגעות להתקנת, הפעלת ושימוש המרכזייה החדשה.

וירטואליזציה בארגונים

עם שירות מרכזיה בינלאומית, כל הפלטפורמה מפותחת באופן תכנותי, כך שהווירטואליות של כל מערכת טלפון כמו מספרי טלפון, משתמשים וקווי טלפון עוברת וירטואליזציה. גישה זו מאפשרת הרחבה של מערכת הטלפון בענן באופנים שמערכת טלפון מסורתית לעולם לא תוכל להשיג.

במקום להזמין טכנאי תקשורת שיגיע לבית העסק כדי להתקין קווי טלפון נוספים לצוות חדש, או כדי לקבל מספרי טלפון עסקיים חדשים שמקושרים לקווים אלו, ניתן פשוט להיכנס לפורטל הניהול המקוון ולבצע את השינויים באופן עצמאי. אין צורך אפילו בהכשרה מקצועית מיוחדת, מכיוון שפורטלים אלה מתוכננים עם מחשבת משתמש הקצה, ומורכבים מממשקי משתמש ובקרות אינטואיטיביים.

גישת וירטואליזציה זו מאפשרת יצירת מערכת טלפון מותאמת אישית לדרישות הארגון והמשתמשים, עם הגמישות לשינוי והגדלה כפי שמכתיבים הצרכים העסקיים.

צוותי פיתוח לאפליקציות ותכונות מתקדמות

מרכזיה בינלאומית זקוקה לצוותי פיתוח כדי לטפל בתחזוקה ובשירות. חברת מורנקס ממנפת את צוותי הפיתוח שלה לא רק לשם ביצוע תחזוקה מתאימה אלא גם לשם פיתוח הפלטפורמה. כלומר, ניתן להשיג תכונות חדשות עם מרכזיה שבלתי אפשרי להשיג במערכות טלפון מסורתיות.

תכונות כמו הקלטות שיחות עם סנכרון אוטומטי ודוחות סטטיסטיים של שיחות מתוזמנות אינן אפשריות ללא כוח המחשוב שמאחוריהן. חוץ מזה, יישומי מרכזיה בינלאומית מאפשרים לצוותי הנהלה ועובדים בארגונים להוציא ולקבל שיחות עסקיות ממכשירים אישיים, והשילוב עם מערכת CRM מאפשר השגת יותר נתונים בפחות מאמץ.

עובדים מכל מקום

מרכזיה בינלאומית שמתארחת בענן מאפשרת גם ניהול וביצוע שינויים במערכת הטלפון מכל מקום. חברת מורנקס מציעה פורטל מקוון דרכו ניתן לשלוט בכל ההיבטים של מערכת הטלפון של העסק שלכם, וגישה זו מייצגת יתרון מובהק על פני מערכות מסורתיות.

מרכזיה בינלאומית שמתארחת בענן מאפשרת לנהל את השירות מכל מקום וגם מאפשרת לצוות  ההנהלה והעובדים לעבוד מכל מקום. מכיוון שהמערכת אינה מסתמכת על חומרה כלשהי שמתארחת במיקום מסוים, ניתן להתחבר ולהשתמש במערכת הטלפון מכל מקם שיש בו חיבור לאינטרנט.

מרכזיה בינלאומית - זמינות תקשורת מכל מקום בעולם
מרכזיה בינלאומית - זמינות תקשורת מכל מקום בעולם

היתרונות המשמעותיים של מרכזיה בינלאומית

הנה כמה יתרונות משמעותיים נספים של התקנת מרכזיה בינלאומית בעסקים:

  • חוויית המשתמש משופרת באופן משמעותי באמצעות מינוף אותה פלטפורמה למכשירים ניידים, שילוב Office 365, שילוב CRM, ושילוב אפליקציות מתקדמות נוספות.
  • חוויה ארגונית לכל המשתמשים.
  • המשכיות עסקית ורוחב פס מוגבר מופעלים באמצעות חיבור לענן שמאפשר חיבורי רשת מרובים בכל מקום בעולם. 
  • המשכיות עסקית נכנסת לתוקף באופן אוטומטי בין מיקומים בינלאומיים במקרה של כשלים בחשמל ואסונות בכל אחד ממיקומי הארגון.
  • שירותי המוקד הטלפוני משופרים מאוד. עובדים יכולים לתקשר מכל מקום בעולם באמצעות חיבור פשוט לקבלת והוצאת שיחות.

מרכזיה בינלאומית: שאלות ותשובות

איך עובדת מרכזיה בינלאומית?

מרכזיה בינלאומית מאפשרת להוציא ולקבל שיחות עסקיות באמצעות נתונים סלולריים או WiFi, כלל אפשרות גישה ישירה למערכת הטלפון והשגת יציבות תקשורת מקסימאלית. בין אם אתם עובדים מהבית או מהמשרד, לא תצטרכו לדאוג מפני החמצת שיחה עסקית כאשר אתם משתמשים במערכת טלפון שמתארחת בענן. 

מערכות טלפון מסורתיות, לעומת זאת, מטבען תלויות מיקום, והמיקם הוא החומרה עליה תלויה כל המערכת.

מה זה מרכזיה בענן?

מרכזיה בענן היא רשת טלפונית עסקית שמאפשרת תקשורת בארגון ומחוצה לו. זוהי מערכת טלפונים עסקית שונה משירותי טלפונים למגורים או מערכות טלפון סלולריות בכך שהיא מציעה שירותים נוספים, שכוללים:

  • שיחות ועידה
  • הגדרות ניתוב שיחות מחוץ לשעות העבודה
  • תורי המתנה של לקוחות
  • מוסיקה בהמתנה
  • ואפשרויות תקשורת מתקדמות רבות נוספות.

מרכזיה בענן היא פתרון שמספק גישה מלאה דרך האינטרנט, במקום שימוש בתוכנות בשרתים של מערכות דיגיטליות. מרכזייה בינלאומית בענן מארחת את כל התוכנות והנתונים בענן.

מה זה פתרונות אחסון בענן?

מודל נתוני אחסון בענן מציין את האופן בו נתונים דיגיטליים נשמרים ונאספים על פני מספר שרתים במקומות שונים מבחינה גיאוגרפית, ומנוהלים על ידי חברת אירוח. פתרונות אחסון בענן שמוצעים על ידי מורנקס משתמשים במודל זיכרון לוגי שמאפשר אחסון נתונים של ארגונים במספר שרתים במיקומים שונים, באופן שקוף עבור המשתמשים.

אחסון בענן כולל מקום לכמות נתונים מסוימת וממשק פשוט לניהול קבצים באחסון. ניתן ליצור תיקיה מיוחדת במחשב שלכם ולבקר את פעילות הקבצים בה. שיטה זו משוכללת ומתוחכמת, ומשתלבת באופן חלק עם פתרונות מחשוב מתקדמים אחרים שהמומחים שלנו ימליצו לכם עליהם כדי לשדרג ולמנף את הפעילות העסקית שלכם.

איך משתמשים בזרימת שיחות?

אפשרות זרימת שיחות מסייעת לניהול אופן ניתוב השיחות. תצורה זו מאפשרת שליטה על הזמנים, המיקומים והאופן שבו שיחות נכנסות דרך קווי הטלפון העסקיים של הארגון. כלומר, ניתן להגדיר שעות עבודה מסוימות לקבלת שיחות, לראות את מיקום המתקשרים או להחליט מי יקבל את השיחות. 

ממשק זה משתנה בהתאם לצרכים העסקיים, והמומחים של חברת מורנקס מציעים אפשרויות הפעלת מרכזיה בינלאומית בהתאם לצרכים של כל ארגון.

כמה מסקנות לסיום

מרכזיה בינלאומית שמתוכננת היטב יעילה לעסקים במגוון אופנים שכוללים הפחתת עלויות חשבונות הטלפון העסקי, אפשרויות לנהל ולהשתמש במערכת הטלפון העסקי מכל מקום, כמו גם גישה לתכונות טלפון חזקות ייחודיות למרכזיה, אשר בלתי אפשרי להשיג במערכת טלפון מסורתית.

אז אם אתם מעוניינים להתקין מרכזיה בינלאומית בארגון שלכם, קבלו ייעוץ מהמומחים של חברת מורנקס, כדי להתאים את המרכזייה הטובה ביותר בהתאמה אישית לצרכים העסקיים שלכם.

לוגו של וואטסאפ
דילוג לתוכן