מרכזיות בענן: כל מה שצריך לדעת

מרכזיות בענן: כל מה שצריך לדעת

מרכזיות בענן הן מערכות שמבוססות על טכנולוגיית מחשוב ענן. נתוני המרכזיות מאוחסנים ומועברים דרך האינטרנט במקום על שרת שממוקם פיזית בארגון. 

הפופולריות של מרכזיות שפועלות בטכנולוגיית ענן גדלה בשנים האחרונות בזכות האפשרות לגשת לשירותים מתקדמים של טלפוניה על ידי שימוש באפליקציה ייעודית שמותקנת על מכשירי טלפון נייחים; טלפונים ניידים או על מחשבים, מבלי שיהיה צורך להיות נוכחים פיזית בבית העסק. 

בנוסף, מרכזיות בענן מרכזות דוחות עסקיים, הקלטות שירות ושירותים חשובים נוספים שמייעלים את ההתנהלות העסקית.

עובדים מרחוק, היום יותר מתמיד

מרכזיות בענן מאפשרות לעובדים להמשיך את עבודתם גם כשהם בבית, בחופשה, ביום מחלה (או בבידוד), או כשהם מחוץ למשרד בפגישות עסקיות. הם יכולים להתחבר למערכת המרכזייה בכל זמן שבו מתעורר צורך חיוני בתפקוד שלהם במשרד. 

ללא אפשרות חיבור מרחוק למרכזייה דרך הטלפון הנייד או המחשב הביתי של העובדים, ומתעורר צורך בפתרון דחוף שרק הם יכולים לספק, לא ניתן להתחבר למרכזייה ולתת את הפתרון, ללא הגעה פיזית לבית העסק.

יתרונות מרכזיות ip בענן לעסקים

מרכזיות ip בענן ממוקמות היום בארגונים רבים בזכות היתרונות העיקריים שלהן, שכוללים: 

  • הפעלה נוחה של שיחות ועידה;
  • אפשרות משופרת לשמירת שיחות טלפון עם מאפיינים רגישים;
  • התנהלות עסקית נוחה כשהעובדים מחוברים למרכזייה ללא נוכחות פיזית בבית העסק, עם אפשרות נוחה לגישה למידע חיוני גם מחוץ למשרד.
  • ניתוב יעיל של שיחות בין העובדים, המנהלים והשלוחות.
  • התקנת תאים קוליים לכל מחלקה, שלוחה או סניף של הארגון.
  • מעגלי המתנה ידידותיים.
  • מרכזיות ip בענן מציעות מגוון רחב של שירותים שמאפשרים לשפר את שירות הלקוחות.
  • אין צורך בקבוצת כבלים שצוברים אבק, מסתבכים ותופסים מקום במשרד. מרכזיות בענן זקוקות רק לחיבור אינטרנט כדי לעבוד עם מחשב, טלפון שולחני או טלפון סלולרי.
  • אפשרות לבדוק את השיחות, את ההוצאות החודשיות של הארגון, קמפיינים פרסומיים, נתוני לקוחות ועוד ועוד, בכל פעם שתצטרכו.

ויש כמובן את היתרון המשמעותי של חסכון בעלויות 

טכנולוגיית מרכזיות בענן מותקנות באמצעות תוכנה, כך שכל ההתנהלות מקוונת ואין צורך להשקיע במרכזיה פיזית, בציוד או בתחזוקה. טכנולוגיה זו מציעה אפשרויות הרחבה עסקיות בכל מקום, עם כמה תוספים שאתם צריכים, ושירות תמיכה מעולה של חברה שמתמחה בפתרונות מחשוב לעסקים.

כך ניתן לחסוך בעלויות בתחזוקה ועדכונים וליהנות מעבודה בטכנולוגיה העדכנית ביותר. עלויות שיחות על מרכזיות ip בענן נמוכות בהרבה מעלויות הטלפוניה המסורתיות, והשיחות בין משתמשי הפלטפורמה הן בחינם.

מה ההבדל בין מרכזיות ip בענן לבין מרכזיות רגילות?

מרכזיות ip בענן מאפשרות הימנעות משימוש בציוד מיושן שאינו מסוגל לעמוד במלוא עוצמת השיחה, כך שאיכות השיחה אינה סובלת, מה שמוביל לחוויות תקשורת משופרות עבור המתקשרים. 

הימנעו מבעיות אלו באמצעות חומרה תואמת שמסייעת לכם לגשת לפוטנציאל המלא של מערכת הטלפון שלכם.

מה זה מרכזיה וירטואלית בענן?

מרכזיה וירטואלית בענן היא מערכת שמאפשרת לבצע שיחות טלפון דרך האינטרנט בטכנולוגיית VoIP (Voice over Internet Protocol). זוהי תוכנה שמאפשרת לנהל את השיחות העסקיות דרך מחשב, טלפון שולחני או טלפון סלולרי מכל מקום. 

כל חברה זקוקה היום למערכות תקשורת, פנימיות וחיצוניות, שמתפקדות ביעילות גבוהה, מכיוון שהטכנולוגיה מתעדכנת במהירות, ואיתה החברה הולכת וגדלה יותר ויותר. היכולת לתקשר עם לקוחות או עמיתים ממקומות שונים הופכת להתנהלות חיונית לתפקוד תקין של עסק.

איך מרכזיה טלפונית לעסקים מסייעת לצמיחה עסקית?

לקוחות מאושרים הם בדרך כלל לקוחות חוזרים, נכון? לכן, באמצעות התקנת מרכזיה טלפונית לעסקים, שעובדת על טכנולוגיית ענן, ניתן לשפר את זרימת השיחות העסקיות ואת חווית המתקשרים, מה שמוביל באופן ישיר לשביעות רצון משופרת של הלקוחות.

מלבד מתן השירות שהלקוחות שלכם צריכים, ניתן גם להשתמש במבחר תכונות שיסייעו גם להגברת התפקוד של העובדים. תכונות כמו קבוצות צלצולים, דואר קולי לדואר אלקטרוני והעברת שיחות מתקדמת, מאפשרות לעובדים וללקוחות ליצור אינטראקציה הרמונית ביניהם בזכות הצבת בקרות מסוימות בידי העובדים.

באמצעות מעורבות העובדים ביצירת זרימת השיחות העסקיות, ניתן לקדם תחושת תרומה וויסות פנימי שמחוללת פלאים למורל העובדים והמיקוד שלהם.

איך בוחרים שירות מרכזיות בענן?

כדי להתקין מרכזיה וירטואלית בענן, יש צורך למצוא את החברה המתאימה שמספקת שירותי התקנת, הפעלת ותחזוקת מרכזיות בענן. כארגון גדול, סטארט אפ או עסק בינוני, שיחה אחת חשבה שנשמטה יכולה להוות את ההבדל בין צמיחה עסקית לבין כישלון יזמי. לכן המטרה היא להחליט תחילה מה אתם רוצים לקבל משירות הטלפון העסקי החדש שלכם, ולהשתמש בו כקריטריונים לבחירת המרכזייה שמתאימה לעסק שלכם.

לא חסרות תוכניות שירותי טלפונים עסקיים, אבל קצת מורכב לדעת איזה שירות יעבוד לצרכים העסקיים שלכם. חוץ מזה, לא כל עסק זקוק לכל הפעמונים והשריקות כדי להסתדר; וחלק מהעסקים יכולים להסתדר עם דגמים פשוטים של מרכזיות בענן ותוכנית שירות טובה שמותאמת אישית לצרכים העסקיים שלהם.

מרכזיות בענן הן מערכות טלפון וירטואליות אמינות ומשתלמו ביותר, שמציעות את הפתרונות המושלמים לארגונים. לא רק שתוכלו לנצל הרחבות וכלים לניהול מקוון של שיחות טלפון, תוכלו גם לקבל שירות התקנה קל ומקצועי, עם הדרכה לשימוש וניצול יעיל של המערכת.

בשורה התחתונה, עם שירות לקוחות מצוין אתם יכולים להעביר את התקשורת הטלפונית שלכם לענן עוד היום

התקנת מרכזיה וירטואלית בענן זמינה בתהליך קל ומהיר מאוד. חברה שמספקת פתרונות מחשוב לעסקים, מבצעת התקנה עם כל ההדרכות הדרושות, ותמיכה טכנית שמסייעת לכם לקבוע את התצורה הדרושה של מרכזיה לעסק, ולפתור כל בעיה שתיתקלו בה.

וזה לא הכול. אתם יכולים לקבל הדגמה כדי לראות איך המרכזייה עובדת, ולבחור חבילה בהתאמה אישית עם תוספים נוספים. צוות שירות הלקוחות של החברה יסייע לכם לקבל את השירות הטוב ביותר בהתאם לדרישות שלכם.

לוגו של וואטסאפ
דילוג לתוכן