פתרונות אחסון בענן לעסקים בהתאמה אישית

חברת מורנקס, פתרונות מחשוב, מספקת לבעלי עסקים פתרונות אחסון בענן שכוללים הגנה על נתונים בהתאמה אישית, עם גיבוי ענן שמתוכנן במיוחד עבור הסביבה העסקית שלכם, כך שהנתונים שלכם תמיד יהיו במרחק קליק אחד בלבד.

עם יצירת הקשר הראשון עם המומחים שלנו, ועד שהענן שלכם עובד באופן חלק, אנחנו כאן כדי לתמוך בכם בכל שלב. וזה לא הכול. לא משנה באיזו תעשייה אתם נמצאים, במורנקס אנחנו שומרים על הנתונים שלכם מאובטחים ברשת המחשוב המשרדית שלכם ובענן.

בחירת פתרונות אחסון בענן שמוצעים על ידינו מבטיחים גיבוי ענן חלק למערכות Windows, עם תמיכה מסביב לשעון של צוות מקצועי, מיומן ומסור.

מה זה “ענן”?

ענן, שנקרא גם “מחשוב ענן” מתייחס למסירה על פי דרישה של משאבי מחשוב ושירותים דרך האינטרנט, לפי תשלום. ה”ענן” מייצג מאגר משותף של משאבים ושירותים שונים שמשמשים לאחסון, ניהול ועיבוד נתונים אליהם ניתן לגשת דרך האינטרנט. 

במילים אחרות, פתרונות מחשוב ענן שמוצעים על ידי מורנקס, מאפשרים לכם לבטל את העלויות המיותרות הקשורות לבניית ותחזוקת תשתית IT פנימית בעסק.

מה זה אחסון מבוסס ענן?

בעבר, נתונים ומידע נשמרו בכונן הקשיח של המחשב. כשהמחשב קרס, האפשרות לשחזר את התוכן הייתה כמעט בלתי אפשרית. ואז הגיעו כוננים קשיחים חיצוניים, אבל בדומה למחשב, כאשר הם נהרסו או נדבקו בווירוסים, לא ניתן היה לשחזר את כל הנתונים.

היום, בעידן האינטרנט, פתרונות אחסון בענן מקלים על בעלי עסקים לשמור על אבטחת הקבצים שלהם, כך שהם יכולים לנהל את הנתונים בקלות ובכל מקום בו הם נמצאים. נשמע נהדר, לא?

שירותי אחסון בענן מתוחזקים ונתמכים על ידי המומחים של מורנקס, שאחראים על שמירת נתוני המשתמש עם זמינות ונגישות בכל רגע. אז אם עוד לא עברתם לשימוש באחסון מבוסס ענן לעסק שלכם, הגיע הזמן. הנה כמה סיבות למה כדאי להעביר את הנתונים העסקיים שלכם לענן:

האם יש צורך באחסון בענן לעסקים?
פתרונות אחסון בענן לעסקים

אחסון בענן עולה פחות

בחירת פתרונות אחסון בענן או שכירת שירותי גיבוי בענן לעסקים, חוסכים לכם כסף. עכשיו אתם בטח תוהים איך. השימוש באחסון בענן פירושו שאין צורך לשמור קבצים בכונן הקשיח של המחשב, ואין צורך לשכור צוות IT על מנת לתחזק את המחשבים שלכם או להרחיב את קיבולת האחסון של הכונן שלכם.

אחסון בענן מציע תוכנה חינמית שמאפשרת את אחסון הקבצים או התוכנות שאינן דורשות תחזוקה מתמדת ויקרה.

גיבוי קבצים בענן מאפשר נגישות מכל מקום

שמירת הקבצים בכונן הקשיח של המחשב או בכונן קשיח חיצוני אינה מאפשרת גישה לקבצים מכל מקום. אבל עם אפשרויות גיבוי קבצים בענן, אתם יכולים לגשת לקבצים בכל זן ובכל מקום. שיטה חדשה זו לאחסון הקבצים מאפשרת לכם לדפדף בהם באמצעות חיבור לאינטרנט, כך שתוכלו לבדוק בקבלות קבצים ששמרתם לפני זמן מה או לפני כמה חודשים.

סביבות ענן מתפקדות על בסיס שירות עצמי, כלומר, המשתמשים יכולים לקבל גישה ישירה למשאבים מבוססי ענן וליהנות מהשירותים המובנים באופן עצמאי.

שיתוף פעולה קל עם חברי צוות אחרים

מלבד הגישה הקלה לקבצים, ניתן לשתף את העבודה עם אנשים אחרים שיש להם גישה לחשבון. היתרון של פתרונות אחסון בענן הוא האפשרות שיתוף פעולה קל בין חברי הצוות, הצגת עבודות בקלות או והתקדמות יעילה במהלך העבודה. כלומר, אין צורך לעבור על קבצים שנשלחו בדואר האלקטרוני כדי לשתף אותם עם חברי צוות אחרים.

יתרון נוסף שעסקים מקבלים עם מעבר לאחסון מבוסס ענן הוא האפשרות לערוך קבצים מסוימים על ידי אנשים שיש להם גישה לאחסון. ל-Google Drive יש תכונה זו, שמאפשרת עריכה בזמן אמת וגם צפייה בשינויים.

הנתונים בטוחים בענן

הבעיה באחסון מבוסס מחשב היא שלאחר שהמחשב ניזוק, או לאחר שהקובץ נפגם, אין שיטה אפשרית לשחזר אותו, מה שאומר שכל העבודה הקשה שלכם תיעלם. 

אבל פתרונות גיבוי בענן מבטיחים לבעלי עסקים שכל הקבצים והנתונים שלהם בטוחים. למרות שהמחשב שלכם התקלקל, הקבצים בענן מבטיחים לכם שקט נפשי. מלבד הידיעה שהקבצים מאוחסנים בבטחה בענן, אחסון הנתונים קל משום שהוא מאפשר גיבוי בענן לעסקים באופן מידי, לכל שינוי שתבצעו.

אחסון בענן ניתן להרחבה

שלא בדומה לשיטות אחרות לאחסון הנתונים, הענן מאפשר לבעלי עסקים או משתמשים לבחור את התוכנית שהם מעוניינים בה, או את כמות נפח האחסון לה הם זקוקים. בטווח הארוך, אם הם צריכים להגדיל את האחסון, ההרחבה אפשרית תמורת סכום קטן.

אם מתעוררות בעיות עם השימוש באחסון מבוסס ענן, אין צורך לשכור אנשי מקצוע שינהלו את הנתונים. חברת מורנקס, שמציעה בין יתר פתרונות המחשוב גם פתרונות גיבוי לעסקים, מטפלת בכל הבעיות הטכניות שעלולות להתעורר, כך שאתם מפחיתים את עלויות שכירת צוות IT פנימי.

מה זה גיבוי בענן?

גיבוי בענן, שנקרא גם גיבוי מקוון, הוא סוג של גיבוי נתונים לפיו עותק של הנתונים נשלח ברשת קניינית מאובטחת או ציבורית לשרת מבוסס ענן. 

שירותי מחשוב ענן שמסופקים על ידי חברת מורנקס ניתנים בהתבסס על מדרגיות, רוחב הפס או מספר המשתמשים. ניתן להגדיר גיבוי נתוני ענן להפעלה לפי דרישה ובכך להבטיח מינימום אובדן נתונים. בגישה זו, הנתונים זמינים מנקודות גישה שונות וניתן לשתף אותם בין מספר משתמשי ענן.

איך עובד גיבוי בענן לעסקים?

תהליך גיבוי בענן לעסקים כולל העתקת נתונים באתר הייצור והעברתם למערכת אחסון מרוחקת, שם ניתן לגשת אליהם בקלות. ארגונים רבים בוחרים בפתרונות גיבוי בענן למטרה זו, בזכות הגמישות הגבוהה שלהם, הפריסה הקלה וההרחבה לפי דרישה.

לאחר השלמת התצורה, מערכת הגיבוי בענן מוכנה לשימוש. חברת מורנקס מאפשרת לכם התנהלות קלה ויעילה שכוללת:

  • קביעת לוחות זמנים לגיבוי.
  • פעולה עם קבצי גיבוי
  • שליטה על רוחב הפס שהוקצה
  • והוספת קבצים חדשים במידת הצורך.

עם התאמה אישית של שירותי גיבוי בענן לעסקים שמוצעים על ידינו, אינכם צריכים לדאוג יותר לתהליך הגיבוי. כל הנתונים יגובו באופן אוטומטי ורציף, עם התערבות מינימלית מצידכם.

למה חשוב לשכור שירותי גיבוי בענן לעסקים?

בעולם העסקים המודרני, הגנת נתונים צריכה להיות בראש סדר העדיפויות של כל ארגון. עם פתרונות אחסון בענן ושירותי גיבוי בענן לעסקים, בעלי עסקים יכולים לנהל את עסקיהם ולספק שירותים ללקוחותיהם ללא הפרעה. 

סקירה ואופטימיזציה קבועה של אסטרטגיות ההגנה על נתונים בארגון שלכם מבטיחה שניתן לשחזר את הנתונים באופן מאובטח במקרה של אסון. שירות גיבוי בענן מאפשר יצירת גיבויים או עותקי גיבוי שמאוחסנים בענן ומאפשרים המשך עבודה באופן חלק גם במקרה של פגיעה במערכות המחשוב.

בשורה התחתונה, זה הזמן לקבל פתרונות אחסון בענן וליישר קו עם הקדמה

עכשיו, שאתם יודעים איך פתרונות אחסון בענן יכולים לתרום לעסק שלכם, הגיע הזמן ליישר קו עם הקדמה הטכנולוגית ולהעביר את הנתונים העסקיים החשובים שלכם לאחסון והגנה מאובטחים בענן. מעבר לאחסון מקוון מסייע לכם לנהל את העסק היטב, ויש עוד סיבות רבות להתחיל להשתמש באחסון ענן יעיל, מעבר לסיבות המפורטות במאמר זה. 

השקעה בפתרונות המחשוב המוצעים על ידי חברת מורנקס תיתן לכם גם שקט נפשי, כך שתוכלו להתמקד בהגדלת העסק שלכם במקום לטפל בבעיות מחשוב.

לוגו של וואטסאפ
דילוג לתוכן