פתרונות אנטי וירוס של  BITDEFENDER

 

 

 

הפעלת פתרונות אבטחה בדמות אנטי וירוס מהווים נדבך משמעותי ממעטפת האבטחה אשר אותה יש ליישם בעסקים ובארגונים. במאמר זה נבצע סקירה אודות  ANTIVIRUS BITDEFENDER , אנטי וירוס מצוין אשר נחשב לטוב ביותר בענף אבטחת מידע.

 

פתרונות אנטי וירוס BITDEFENDER – הגיע הזמן להתקין את התוכנה הטובה ביותר

הפעלת פתרונות אבטחה בדמות אנטי וירוס מהווים נדבך משמעותי ממעטפת האבטחה, אשר אותה יש ליישם בעסקים ובארגונים. במאמר זה נבצע סקירה אודות BITDEFENDER, אנטי וירוס מצוין, אשר נחשב לטוב ביותר בענף אבטחת מידע.
פתרונות אנטי וירוס BITDEFENDER – הגיע הזמן להתקין את התוכנה הטובה ביותר
בשנים האחרונות החלו להבין בעלי עסקים כמו גם המשק הישראלי, כי פתרונות אנטי וירוס, הם פתרונות אבטחת רשת אותם יש להתקין באופן מהיר ככל האפשר, וזאת לאור האיומים החדשים אשר ניצבים בפתחו של כל בית עסק במאה ה 21. למעשה, אף בעל עסק איננו מעוניין להסתכן באופציה של אובדן מידע או אפשרות של השתלטות מרחוק ע”י גורמים עוינים. על כן ניתן לראות כי ישנן לא מעט פתרונות אנטי וירוס, אשר מעניקים שקט נפשי ואף אפשרויות שליטה נרחבות, כל זאת בכדי לספק את המענה הטוב ביותר מבחינת מעטפת האבטחה. פתרונות אנטי וירוס של BITDEFENDER מציעים הלכה למעשה את פתרונות האבטחה ברמה הגבוהה ביותר. הוכחה לכך ניתן למצוא בסקירות רבות ברשת האינטרנט, אשר מצאו כי מדובר בתוכנה הטובה ביותר בתחום האבטחה, נכון לשנת 2020.

מה הופך את מנוע התוכנה BITDEFENDER לפתרון אנטי וירוס אידיאלי?

BITDEFENDER הוא מנוע תוכנה, אשר פועל נגד תוכנות זדוניות בכל שעות היממה. הוא מציג ביחס למתחרים יכולות מצוינות בכל הקשור להסרת העומס על השרתים, באמצעות פיצ’רים מתקדמים. למנוע התוכנה השפעה מינימאלית על מערכות המחשוב ולכן הוא נחשב לאפקטיבי מאוד, הן בעבור עסקים קטנים ובוודאי בעבור עסקים גדולים, אשר להם חוות שרתים גדולה. מנוע התוכנה הזה מהווה בשורה של ממש וזאת בשל ביצועים מצוינים, אשר נמצאו כיעילים לצורך הגנה מפני אנטי וירוס. כל זאת באמצעות תוספים מעולים, אשר כוללים בין היתר, אבטחה מקיפה למצלמה, אשר מותקנת על גבי המחשב (ניתנת לפריצה בקלות ע”י האקרים בעקבות אי שימוש בתוכנות אנטי וירוס), כלים מתקדמים לשדרוג המערכת וכן נגד גניבה של מידע, הגנה ע”פ דרישה, התראות בזמן אמת לגבי איומים של תוכנות זדוניות, מנהל סיסמאות מתקדם וכן אנטי וירוס מתקדם, אשר מאפשר לבדוק את כל הקישורים אשר עולים במנוע החיפוש של גוגל, רשתות חברתיות, תכתובות מייל ועוד. לאור העובדה כי מנוע החיפוש מאפשר לכם לגלוש בבטיחות באתרים, חשוב להכיר את היתרונות שלו ואף ליישם אותם כבר עכשיו. כל זאת באמצעות התקנה מהירה, אותה ניתן לבצע בהתאם להיקף הפעילות של בית העסק ובהתאם לצרכים.

BITDEFENDER – הכי הרבה פיצ’רים מיוחדים ביחס למתחרים

כאמור, הנושא של אבטחה מהווה את אחד הנדבכים החשובים ביותר בעבור כל בית עסק, בעיקר בשל המידע הרגיש וכן ההבנה כי בכל עת עשוי בית העסק להיות חשוף לוירוסים, אשר ישפיעו באופן משמעותי על ההתנהלות השוטפת. יש לציין כי הוירוסים השתכללו באופן משמעותי, ולכן גם קישור פשוט ותמים יכול להוות איום משמעותי לא רק כלפי המחשב אלא כלפי כל חוות השרתים. משום כך תפקידו של אנטי וירוס מתחלק לשניים: איתור ולאחר מכן הסרה של וירוסים. אולם, אנטי וירוס BITDEFENDER הוא ייחודי יותר וזאת בשל המאפיינים הבולטים, אשר מספקים הלכה למעשה את כל הגנת הסייבר והאנטי וירוס אותה ניתן לדמיין. כל זאת במסגרת הצעת מחיר נוחה ומשתלמת. מדובר באנטי וירוס אשר מציע הגנה רב שכבתית בעבור תוכנות כופר. כמו כן, מאפשר לבצע הצפנה של הקבצים לצורך מתן מערכת אבטחה הוליסטית, אשר מאפשרת לכם לא רק כמנהלי אבטחה ואנשי IT בארגון להיות בראש שקט, אלא גם ליישם אצלכם בעסק או בארגון אנטי וירוס מושלם, אשר הוא כלי יעיל ועוצמתי הן לצורך הגנה על הקבצים והן הגנת רשת רחבה, אשר נחשבת למקיפה והאיכותית ביותר.

BITDEFENDER – פתרונות אבטחה בהתאמה אישית

לסיכום, אין ספק כי אנטי וירוס BITDEFENDER מהווה פתרון אנטי וירוס מושלם בעבור בעלי עסקים, ארגונים ועסקים, אשר מעוניינים לפתח את מערכת האבטחה. המערכת תותקן באופן מהיר שירות אבטחה מהיעילים והטובים ביותר, כל זאת בהתאמה אישית אשר אותה ניתן לקבל דרך חברתנו. מעוניינים לקבל מידע נוסף? השאירו פרטים מלאים ונציג ישוב אליכם לצורך תיאום פגישת ייעוץ אודות תוכנת BITDEFENDER.

לפרטים נוספים :

צרו קשר 079-9616161

 

בטוח תאהבו גם את הכתבה הבאה

מהם שירותי IT לעסקים

 

 

לוגו של וואטסאפ
דילוג לתוכן