פתרונות גיבוי לעסקים: למה כל עסק צריך שירותי גיבוי ותוכנית התאוששות מאסון?

עסקים פעילים דיגיטליים בשנת 2020 אינם יכולים להרשות לעצמם לאבד את הנתונים שלהם. אסונות מתרחשים כל הזמן ומובילים לאובדן נתונים, כמו אסונות טבע, טעויות אנוש או מתקפות סייבר, והתוצאות יקרות ומסוכנות ביותר. לכן אתם זקוקים לתוכניות פתרונות גיבוי לעסקים ושירותי התאוששות מאסון.

בעלי עסקים רבים תוהים מה מציעים פתרונות גיבוי לעסקים ולמה הם צריכים שירותי התאוששות מאסון. ובכן, אלו הם שירותים משולבים שעובדים יחד על מנת להבטיח הפחתת אובדן נתונים ומקסום הפרודוקטיביות בעיצומה של מתקפה, אסון טבע או מצב פוגעני אחר. במילים אחרות, אלו הם פתרונות ששומרים על בטיחות העסקים בעת צרה.

5 סיבות שיסבירו למה אתם צריכים פתרונות גיבוי לעסקים

ברוב המקרים, בעלי עסקים אינם מיישמים פתרונות גיבוי לעסקים או תוכניות התאוששות מאסון, מפני שהם אינם מבינים את הערך האמיתי של שירותים אלו. 

אז בואו נסקור כמה מהסיבות העיקריות לשכור את השירותים המוצעים על ידי חברת מורנקס, פתרונות מחשוב לעסקים, להגנה על הבריאות העסקית שלכם.

1. הגנה מפני השפעות אסונות טבע

אסונות טבע עשויים לכלול שיטפונות, רעידות אדמה או אסון טבע קיצוני אחר, ויש הרבה נסיבות בלתי נשלטות שעלולות לגרום לעסק שלכם לחוות השבתה. 

תנו לעובדה הזאת לחלחל לתודעתכם, ותבינו שבעוד שתוכנית שמבוססת על גיבוי שרת בענן אומנם לא תמנע התרחשות של אסון טבע, אבל היא תגן על הנתונים העסקיים ותבטיח שההשבתה לא תפגע בחברה שלכם.

גיבוי לעסקים- האם זה חשוב?
גיבוי לעסקים- האם זה חשוב?

2. הפחתת השפעת התקפות סייבר

ככל שעוברים יותר ויותר נתונים ברשת, פושעי סייבר מגדילים את מאמציהם ומתמקדים בעסקים שלדעתם אינם מוגנים. 

רוב בעלי העסקים אינם יודעים איך עושים גיבוי בענן, וגם אם הם יודעים, חשוב שהם יתמקדו בניהול העסק שלהם ולא בהגנה על מערכות המחשוב שלהם. בנקודה זו, תוכנית פתרונות גיבוי לעסקים והתאוששות מאסון מגבילה את ההשפעה של מתקפה ומונעת מהעסק שלכם לאבד נתונים יקרי ערך.

3. שמירה על נתוני לקוחות

האם אתם שומרים הרבה נתונים חסויים של לקוחות? אם כן, אינכם יכולים להרשות לעצמכם לאבד את הנתונים האלה או לתת להם להגיע לידיים הלא נכונות. 

פתרונות גיבוי לעסקים מבטיחים שכל המידע הזה יישמר ויישלט כהלכה, כך שאינכם צריכים לדאוג מפני מצב של פגיעה במוניטין המותג שלכם, במידה ויתרחש אירוע בלתי צפוי.

4. אנשים טועים

בעוד שאסונות טבע והתקפות סייבר הם תרחישים חמורים, המציאות היא שעובדים אחראים לפעמים לאובדן נתונים, והסבירות לתרחישים אלה גבוהה יותר מהסבירות להתרחשות אסונות טבע. טעויות קורות ובחירה גרועה אחת יכולה בסופו של דבר לפגוע בנתונים. 

לכן חיוני להכשיר עובדים כראוי ולהשקיע בתוכניות פתרונות גיבוי לעסקים שזמינים בהתאמה אישית על ידי חברת מורנקס. המומחים שלנו מסבירים לכם ולעובדים שלכם מהו גיבוי בענן, למה הוא כל כך חשוב להגנת העסק, ואיך מיישמים תוכנית פשוטה של פתרונות גיבוי לעסקים. 

5. מערכות נכשלות

הסיבה האחרונה לשכירת שירותי גיבוי בענן לעסקים היא שחומרה, מכונות ומערכות עסקיות שונות נכשלות לעתים בתפקוד שלהן. לא משנה כמה אתם משקיעים על הטכנולוגיה שלכם, שום מערכת מחשוב אינה מושלמת, ולכן עסקים חייבים להשקיע בתוכניות פתרונות גיבוי חזקות שלוקחות בחשבון את כל הסיכונים האלה.

למה חשוב לשכור שירותי גיבוי בענן לעסקים?

בעשור האחרון, יותר ויותר עסקים שוכרים שירותי גיבוי בענן לעסקים לשם גיבוי הנתונים הממוחשבים שלהם. לא רק ששירותים אלו בטוחים יותר עבור הכמות הגדלה של נתונים ארגוניים, אלא ששירותים אלו אמינים וחסכוניים יותר משיטות קונבנציונליות אחרות. 

מעבר למערכת גיבוי מבוססת ענן היא החלטה משמעותית עבור חברות, שכן היא מצריכה הבנה ברור של האופן בו שירותים אלו משתלבים עם כל עסק. 

מהו גיבוי ענן ולמה הוא חשוב?

גיבוי שרת וירטואלי חיוני למניעת אסונות איבוד נתונים. חברות רבות, קטנות וגדולות, נשענות במידה רבה על מידע של לקוחות. ללא אבטחת גיבוי ההשפעה על ארגונים רבים עלולה להיות קטסטרופלית.

פתרונות גיבוי לעסקים מציעים הגנה לחברות ממצבים אלו באמצעות שמירת נתונים במרכז נתונים מאובטח באמצעות האינטרנט. הענן הוא מטאפורה לאינטרנט, פתרונות מחשוב ענן שמוצעים על ידי חברת מורנקס הם פתרונות מחשוב מבוססי אינטרנט. המומחים שלנו מפעילים רשת של שרתים מרוחקים שמחוברים ברשת האינטרנט ומאפשרים שיתוף של משאבים.

מה ההבדל בין גיבוי בענן לבין גיבוי רגיל?

פתרונות גיבוי בענן מאפשרים לעסקים לאחסן את הנתונים שלהם באמצעות השירותים שאנו מציעים, שמנצלים את כוחם של שרתים מרוחקים, במקום לאחסן את הנתונים באופן מקומי בכונן קשיח או במכשיר גיבוי פיזי אחר. 

גיבוי קבצים בענן ממחשבי הלקוח לשרת האחסון המקוון מתבצע בשיטות הצפנה מתוחכמות, שמגנות על הנתונים והקבצי המאוחסנים, מה שלא היה אפשרי בשיטות הגיבוי הישנות. כלומר, במקום לדאוג שמשהו יקרה לנתונים היקרים שלכם, אתם שוכרים שירותי גיבוי בענן לעסקים, והמומחים שלנו מתאימים את פתרונות הגיבוי שמתאימים לעסק שלכם.

איזה יתרונות מציעים פתרונות גיבוי לעסקים?

פתרונות גיבוי לעסקים מציעים אפשרויות גיבוי קבצים מרחוק לענן, במקום למכשיר פיזי, והיתרונות הם רבים:

בטיחות הנתונים

הגנה על נתונים יקרי ערך היא הסיבה החשובה ביותר לשכירת שירותי גיבוי ענן. שמירת מידע לדיסק או לכונן קשיח חיצוני רחוקה מלהיות פתרון מתאים לעסקים. מכשירים אלה עלולים להיעלם, להיפגם או להיפגע. 

אסונות גדולים עלולים להוביל לבעיות ענק בשחזור נתונים ולכן שכירת שירותי גיבוי לעסקים ממציעה הגנה על נתונים ממוחשבים מפני בעיות ענק, מה שאומר גם שהמוניטין העסקי שלכם אינו נפגע.

נגישות נוחה

שירותי גיבוי בענן לעסקים מאפשרים לבעלי עסקים לגשת בנוחות, במהירות וביעילות אל הנתונים שלהם, בכל עת ובכל מקום:

  • ניתן לגשת לדואר האלקטרוני מכל מכשיר.
  • אפשר להזרים קבצי וידיאו ואודיו ללא צורך בהורדתם.
  • במקום לשמור רק מסמכים חשובים, גיבוי בענן מאפשר שמירה וגישה מרחוק לכל המסמכים.
  • השימוש בענן כגיבוי מאפשר אחסון מספר גרסאות של קבצים שמוכנים לשחזור במידת הצורך.

תפקוד יעיל יותר

קלות הגישה למסמכים מגדילה את תפקוד העסק. השימוש בענן לצורך גיבוי ואבטחה מגדיל גם את התפוקה העסקית בזכות הגיבויים והשחזורים האוטומטיים. המשתמשים אינם צריכים לדאוג שישכחו לגבות את הנתונים, מכיוון שניתן לתזמן את הגיבוי באופן אוטומטי וליהנות משקט נפשי והגברת היעילות העסקית. 

ניתן לנתח גרסאות שונות של מסמכים והצוותים שלנו מספקים לכם גם נתונים סטטיסטיים לגבי תוצאות שירותי הגיבוי שמתבצעים על ידינו.

בשורה התחתונה, אל תתפשרו על הגנת העסק שלכם

אף אחד לא רוצה לחזות מצב בו משהו רע יקרה לעסק שלו, ואנחנו מקווים שלעולם לא תיחשפו לאף אחד מהסיכונים המודגשים במאמר זה, אבל המציאות הקשה היא שסביר להניח שתתמודדו עם אחת הבעיות האלו, גם אם באופן חלקי, בשלב כלשהו בעתיד.

אין שיטה למנוע מתקפת סייבר, אסון טבע, תקלה טכנית או טעות אנוש בלתי נשלטת, אבל ניתן להגן על העסק שלכם מפני אובדן נתונים יקר על ידי השקעה בשירותי גיבוי שרת וירטואלי, כי האמת היא שלא יהיה חכם להמשיך להתלבט ולקוות לטוב.

 

לוגו של וואטסאפ
דילוג לתוכן