שירותי מחשוב ותמיכה טכנית – כל מה שחשוב לדעת

אם אתם עובדים עם מחשבים בחברה שלכם, די שכיח שמדי פעם מופיעה בעיה טכנית. ברוב המקרים, בעיות במחשבים מונעות התנהלות עסקית תקינה, מה שעלול בסופו של דבר להוביל לתסכול והשבתת זמן עבודה יקר. 

במאמר זה, המומחים של חברת Mornex, פתרונות מחשוב לעסקים, מציגים את המידע השלם הנוגע לחשיבות תמיכה טכנית ממוחשבת לחברות וכיצד היא פועלת (חיצונית או פנימית), ואנחנו זמינים גם לייעץ לכם לגבי התנהלות עסקית ממוחשבת נכונה, פתרונות ענן ואבטחת מידע, וליווי לכל צרכי המחשוב שלכם, בתוכניות שירות שמורכבות בהתאמה אישית.

מהי תמיכה טכנית למחשבים?

תמיכה טכנית ממוחשבת היא סוג של סיוע הניתן למשתמשי מחשב, כדי לפתור בעיות שמתעוררות בתוכנה ובחומרה של המחשבים, הרשתות או מערכות המחשוב של הארגון, או למנוע בעיות אלו.   

לצוות המקצועי שלנו יש ידע נרחב במדעי המחשב, כך שבהתאם לגודל העסק וצרכיו, אנחנו מציעים שירותי מחשוב מקיפים:

שירותי חומרה

קבוצת שירותים זו כוללת פעילויות כגון:

  • תיקון רכיבים של מחשבים פגומים.
  • ניקוי פנימי של מחשבים.
  • בדיקת לוחות אם.
  • הרכבת מחשבים מותאמים אישית.
  • תיקון ספקי כוח.
  • פתרון בעיות התחממות יתר.
  • התקנת ציוד היקפי או התקנת רשתות.
  • שירותי תוכנה

מערך שירותים זה כולל ביצוע משימות כמו התקנת כל סוגי התוכנות, או עדכון מערכות הפעלה, שחזור נתונים שאבדו ויצירת עותקי גיבוי, פינוי שטח דיסק קשיח, פתרון בעיות תוכנות זדוניות (וירוסים, סוסים טרויאניים, תוכנות ריגול וכו’) או הסרת התקנה של תוכניות מיותרות, בין השירותים הרבים האחרים הזמינים על ידי הצוות המקצועי שלנו.

 

איך עובדת שירות תמיכה טכנית למחשבים?

שירות תמיכה טכנית למחשבים עובד בהתאם לבעיות שבעלי הארגון או העובדים מתמודדים איתן, כמו מצב בו המחשב אינו נדלק, חדירת וירוס למחשב, ניפוץ מסך, או כל בעיה אחרת. מקורות הבעיות יכולים להיות שונים, וגם הפתרונות יהיו מגוונים, אבל ברוב המקרים, אנחנו מדברים על רמות או סוגים של תמיכה טכנית במחשבים, שמתבצעת במגוון פלטפורמות שירות:

בטלפון או בצ’אט

לטיפול בבעיות תוכנה שקל לפתור, או במקרים בהם למשתמש יש ידע מספיק על מנת לפתור את הבעיות עם ההדרכה שתינתן בטלפון.

שירותי מחשוב באמצעות סיוע מרחוק

בתמיכת שירותי מחשוב שמתבצעים מרחוק, ומשמשים לרוב גם לפתרון בעיות בתוכנה, הטכנאי שלנו ניגש מרחוק למחשב המשתמש ו”משתלט” עליו. על מנת לספק סיוע מסוג זה, לשירותים טכניים למחשבים יש בדרך כלל תוכניות לשולחן עבודה מרחוק.

 

שירותי מחשוב לעסקים – תחזוקה ותמיכה במערך המחשוב שלכם

שירותי המחשוב והתמיכה הטכנית לעסקים, שמוצעים על ידי המומחים של חברת Mornex, כוללים:

 

אבטחה מוגברת

אבטחת מחשבים היא בעלת חשיבות עליונה בעולם הדיגיטלי. על ידי תחזוקה קבועה של מחשבים, הצוות המקצועי שלנו מוודא שמערכות המחשוב בארגון מתפקדות היטב, עם הפחתת הסיכונים לפגיעה ממקורות חיצוניים. 

 

עלויות תמיכת IT מופחתות

החברה יכולה להפחית את עלויות שירות IT שלה ב-50% עקב הטמעת המערכת החדשה או שדרוג שנעשה בזמן תחזוקת המחשב. השירות המתקדם שלנו מסייע לחברות וארגונים לחברה להקצות יותר כספים לתחומים אחרים בבית העסק.

התנהלות זו מסייעת בהגנה על בטיחות ואבטחת המידע והנתונים העסקיים, כמו גם הגנה על בית העסק ולקוחותיו.

 

פרודוקטיביות משופרת של משתמש קצה

כדי להבטיח ביצועים מיטביים ולמנוע בעיות אפשריות, חשוב לבצע תחזוקה שוטפת של המחשב. שירותי מחשוב לעסק, שמוצעים על ידינו, כוללים עדכונים להגנה על התוכנה, החומרה והאנטי-וירוס.

וזה לא הכול. אנו מבצעים סריקת מערכת מלאה כדי לזהות ולהסיר כל תוכנה זדונית. על ידי הבטחת עדכון וניקיון מערכות המחשוב בארגון, ניתן לשפר את חוויית משתמש הקצה, כך שהתפוקה עולה.

גיבוי בענן עוסק באחסון נתונים וירטואלי מחוץ לאתר, בתהליך שמתמקד בעיקר בהגנה על נתונים ארגוניים רגישים. שירות זה נקרא גם גיבוי מקוון, וזכה בשנים האחרונות לפופולריות רחבה כתחליף לגיבוי פיזי מסורתי.

פתרונות מבוססי ענן מוצעים על ידי המומחים של חברת Mornex, על מנת למנוע מצבים של אובדת מידע ונתונים. ניתן לגשת לנתונים המגובים מנקודות גישה רבות וניתן לשתף אותם עם משתמשי ענן שונים.

 

תמיכה טכנית לעסקים במתכונת מיקור חוץ

מיקור חוץ של תמיכה טכנית לעסקים כולל את שכירת שירותי המומחים שלנו, על מנת לקבל שירותי תחזוקה שוטפים למערכות המחשוב של הארגון, לזהות בזמן איומי אבטחה, ולמנוע את קריסת המערכות. שירות זה זמין ברמות שונות, וכולל:

  • תיקון בעיות במחשבים או ברשת המחשבים בחברה, מיד כשהן מתעוררות.
  • תמיכה יזומה, שבה צוות המומחים שלנו עוקב אחר החומרה והתוכנה בארגון, כדי למנוע את השבתת רשת המחשבים.
  • תמיכה מנוהלת במלואה, שבה כל צרכי תמיכת ה-IT והתחזוקה שלכם מתבצעים על ידי צוות המומחים שלנו.

שירותי מחשוב המוצעים על ידינו כוללים רמה מקיפה של תמיכה תוך קיצוץ בעלויות, כך שתוכלו לפנות את המשאבים הכלכליים של הארגון להתמקדות ביעדי המפתח של העסק, ושירותים אלו נדרשים במיוחד כאשר אתם זקוקים לגישת תמיכה שזמינה מסביב לשעון.

 

איך נראית תמיכת IT מודרנית?

שירותי IT חיצוניים, מנוהלים על ידי הצוות המקצועי המיומן שלנו, שיש לו את רמת האישורים הנכונה עבור תמיכת IT. חברות וארגונים מסתמכים היום יותר ויותר על תמיכה חיצונית עבור יישומים או עבור שירותי ענן. 

השירות מתאים במיוחד לארגונים גדולים, או לחברות הזקוקות לשירותי תמיכה טכנית, במיוחד כשיש בארגון מחלקות מרובות עם עובדים רבים שזקוקים לייעוץ ופתרונות מחשוב שונים שמותאמים אישית לצרכים שלהם.

 

פתרון בעיות חומרה, תוכנה, תחזוקת שרתים ובעיות טכניות אחרות

בעלי עסקים רבים דורשים היום מהעובדים שלהם גישה למספר כלי חומרה ותוכנה שונים במהלך הפעילות היומיומית. צוותי התמיכה שלנו מוודאים שפעילות השרתים תקינה ומתוחזקת כראוי. הצוותים שלנו יוודאו גם שכל נקודות הקצה והיישומים פועלים כהלכה כדי למנוע הפרעה ליעילות או לזמן פעולה. 

תמיכה טכנית זו כוללת פתרון בעיות מחשבים שנכבים ללא סיבה או התחממות יתר, מהירויות מחשב איטיות, תקלות תוכנה, בעיות חיבור למדפסות ומכשירים אחרים, בעיות חיבור לרשת ולאינטרנט וכו’. הצוות שלנו מספק גם שירותי תחזוקת חומרה והתקנת עדכונים ותיקוני אבטחה למחשבים נייחים, כמו גם עדכונים למודמים ולנתבים.

 

וירוסים, תוכנות זדוניות ופרצות אבטחה

תמיכת IT היא ההגנה הקדמית ליישום פתרונות אבטחת סייבר ולמניעת התקפות סייבר, עם הפחתת הסיכון כאשר אכן מתרחשת פריצה. פעילויות תמיכה כאלה כוללות:

ביצוע ניטור ואבטחת רשת 

 שליטה בגישה לרשת של העסק באמצעות:

  • הנפקה והסרה של הרשאות לפי הצורך.
  • בניית חומות אש.
  • התקנת תוכנות אנטי וירוס.
  • התקנת VPNs.
  • עדכון תיקוני אבטחה.
  • וביצוע בדיקות רשת קבועות.

 

הדרכות עובדים

הטמעת מדיניות ופרוטוקולים של דוא”ל והורדה, יידוע העובדים לגבי הנחיות התנהלות חדשות,  וייזום בדיקות כשל על מנת לוודא את תקינות מערכות המחשוב ולזהות בזמן הפרות אבטחה.

כמה מסקנות לסיום

עם הקפדה על תחזוקה שוטפת של המחשב, תוכלו להבטיח ביצועים מיטביים ולמנוע כל בעיה אפשרית.

אז אם אתם מחפשים שירותי מחשוב מקיפים, צרו קשר עם נציגי שירות הלקוחות שלנו, כדי לקבל תוכנית שירות איכותית בהתאמה אישית לצרכים ולהעדפות מערך המחשוב בחברה שלכם.

 

לוגו של וואטסאפ
דילוג לתוכן