שירותי ענן לעסקים: המדריך השלם

עם כניסת האינטרנט בפס רחב, שירותי ענן לעסקים מאפשרים טיפול יעיל ברוב הצרכים העסקיים של ארגונים באמצעות שרת רחוק במקום בציוד המקומי של החברה. עסקים שזקוקים לשירותי אחסון קבצים על מנת להקל על התקשורת בתוך החברה, או שמעוניינים לנהל קשרי לקוחות בממשק מתקדם, זקוקים לשירותי מחשוב ענן. 

מדריך זה מספק הסבר מעמיק על שירותי ענן לעסקים, ואיך הם יכולים לייעל את הפעילות העסקית ולאפשר לעסקים בינוניים להתפתח לארגונים גדולים.

מה זה מחשוב ענן?

באקלים העסקי המשתנה של היום, בעלי עסקים חייבים להשיג בדיוק את מה שהם צריכים, וללא עיכובים, בין אם הם עובדים על מחשבים, טאבלטים או עם הטלפונים הניידים שלהם, ובין אם הם נמצאים במשרד, בשטח או בדרכים. שירותי ענן לעסקים מעניקים למשתמשים גישה לנתונים בכל מקום שיש להם חיבור לאינטרנט.

במילים פשוטות, מחשוב ענן הוא שירות דיגיטלי שמאפשר למשתמשים לגשת לתוכניות ולנתונים חשובים שמאוחסנים בשרת רחוק, בכל מקום שבו יש להם חיבור לאינטרנט.

מה כוללים שירותי ענן לעסקים?

שירותי ענן לעסקים שמוצעים על ידי חברת מורנקס, פתרונות מחשוב, זמינים בסוגים שונים של מחשוב ענן, כולל:

גיבוי בענן

שירות שמיועד לשמש כפתרון לחברות שחוות קריסת שרתים, מתקפת סייבר או סוג אחר של אובדן נתונים.

השירות כולל גיבוי אוטומטי של שרתים פיזיים או וירטואליים של הארגון, וגיבוי לכל התיקיות והקבצים, עם התאמה אוטומטית יומית ללא צורך בהתנהלות מיותרת של העובדים.

שרת בענן

הענן הוא שטח אחסון בשרת שממוקם רחוק מהארגון, ומספק פתרון לסוגים רבים של שיתוף מידע, כגון:

  • שירותי דואר אלקטרוני
  • אירוח אפליקציות
  • מרכזיות בענן
  • ושירותי אחסון תוכנות, חומרים, קבצים ומידע.

DR התאוששות מאסון

שירות שמאפשר התאוששות מהירה וקלה מהשבתות או תקלות שרתים, עם גיבוי ושכפול מערכות המחשוב הקיימות של הארגון. 

פעולות הגיבוי מתבצעות בהתנהלות אוטומטית ושותפת, מתוך מיקום בחוות שרתים בגישה מאובטחת ומתקדמת.

שולחן עבודה בענן

שירות שנקרא גם חיבור מרחוק, שמאפשר גישה קלה לתיבת הדואר האלקטרוני, לתוכנות, ולניירת המשרדית מכל מקום, בגישה מאובטחת.

שירותי ענן לעסקים
שירותי ענן לעסקים - המדריך השלם והמקיף

מהם היתרונות של שירותי ענן לעסקים?

שירותי ענן לעסקים חוסכים זמן וכסף באמצעות הגברת הפרודוקטיביות, שיפור שיתף הפעולה בין ההנהלה לעובדים, שיפור וייעול התקשורת בין הצוותים, ושיפור התקשורת עם הלקוחות והספקים. הנה חמש יתרונות נוספים שארגונים יכולים לממש עם פתרונות מחשוב ענן:

1. נתונים נגישים במיוחד

עסקים משתמשים במחשוב ענן כדי לגשת למידע בכל מקום עם מכשיר תואם. במקום לאחסן מידע במחשב או בשרת במשרד, מחשוב ענן מאחסן נתונים באינטרנט. 

מידע זמין ממרכז מבוסס אינטרנט מרכזי שמעניק לכל מי שיש לו אישורים מתאימים, גישה מכל מקום עם חיבור לאינטרנט.

2. עקביות בין משתמשים

כשעובדים רבים עובדים על אותו קובץ דיגיטלי, טעויות עלולות להתרחש בקלות. מכיוון שקבצים שמתארחים בענן קיימים באותו מיקום מרכזי, הנתונים מסונכרנים אוטומטית בין כל המכשירים, מה שאומר שאנשים משתמשים בגרסת הקבצים העדכנית ביותר.

3. גישה לתוכנות מרחוק

עסקים מסתמכים על תוכנות שאינן זמינות בבית, מכיוון שתוכנות מיוחדות מותקנות ברוב המקרים במחשבי החברה במשרד. שירותי ענן לעסקים מאפשרים למשתמשים לגשת לכל סוגי הקבצים והיישומים כאילו היו במשרד. 

על ידי הסרת מחסום הכניסה של העובדים לשימוש בתוכניות שנוח להם לעבוד איתן, ללא קשר למיקומם הפיזי, מחשוב ענן מביא את המשרד לשולחן בפינת העבודה בבית.

4. גיבוי נתונים קל

אובדן נתונים עלול להתרחש בכל עת ולהוביל לכאוס בארגון. איבוד הנתונים יכול להתרחש כתוצאה מאסון טבע, קריסת מערכות חשמל או כשל בחומרה, אבל ללא קשר לסיבה, ההשפעה על הארגון היא מוגברת והתוצאה עלולה להיות פשיטת רגל. 

בעוד שרוב הארגונים אימצו תוכנות גיבוי, עם גיבוי בענן אפשר לאחסן נתונים חשובים ובעלי העסקים והעובדים יכולים להיות רגועים בידיעה שקבצים חשובים בטוחים גם אם החומרה קורסת.

5. חיסכון בעלויות

קנייה ותחזוקת ציוד שרתים דורשת זמן, מומחיות וכסף. במקום לבנות שרת בהתאמה אישית לצרכים העסקיים, שעלול להיות מושבת, חברת מורנקס מציעה שירותי ענן לעסקים שכוללים אחסון נתונים ללא החסרונות, בהוצאה חודשית שניתנת לצפייה וחוסכת עלויות נלוות רבות אחרות.

כך שמשיקולי החיסכון ועד יתרונות הגישה מרחוק, מחשוב ענן מסייע לעסקים לפעול בצורה חכמה ויעילה יותר.

למה כדאי לארגונים לעבור למחשוב ענן?

מחשוב ענן מאפשר נגישות ממכשירים שולחניים וניידים. השירות שלנו מציע חבילות מחשוב ענן שמותאמות לאופי העבודה של ארגונים, כולל שירותי תמיכה מסביב לשעון.

מחשוב ענן מאפשר למשתמשים לגשת לחשבונות, לשלוח ולקבל קבצים, ולעקוב אחר ההתנהלות העסקית תוך כדי תנועה. הצוותים שלנו מציעים שדרוגים למוצרי הענן בגישה מתקדמת יותר מההתנהלות על תוכנות רגילות, עם מגוון עשיר של שירותי ענן לעסקים שחוסכים זמן וכסף.

איך שירותי ענן לעסקים חוסכים כסף?

שירותי ענן לעסקים חוסכים לעסקים ולארגונים כסף בכמה אופנים חשובים:

חסכון בצוותים

אין צורך לגייס ולנהל צוות מומחים פנימי כדי להתקין ולעדכן תוכנות, לנהל שרתי דואר אלקטרוני וקבצים או להפעיל גיבויים. 

הנוחות של שירותי ענן לעסקים היא אפשרות התשלום החודשי בסכום סביר, בתמורה לתחזוקת השירות או היישום באחריות חברת מורנקס.

חסכון במקום בחומרה

אין צורך להריץ עדכוני תוכרנה לרשת, ואפשר לארח נתונים עסקיים בענן עם שמירת שטח חומרה של העסק לנתונים רגישים. חוץ מזה, המחשבים פועלים במהירות וביעילות רבה יותר.

איחוד יישומים

ניתן לאחד את צרכי היישומים הנפרדים לשירות מחשוב ענן אחד רב יישומי:

  • שירותי דואר אלקטרוני, תזמון לוחות שנה, שיתוף קבצים, מצגות וטפסים.
  • חבילת המשרדים של מייקרוסופט זמינה בגרסה מבוססת ענן שנקראת Office 365, וכוללת ועידות וידיאו מקוונות וקישוריות להעברת הודעות מיידיות.
  • שירותי VPN, שנקראים גם ‘רשת וירטואלית פרטית’, שהיא שיטת גלישה שמספקת אפשרות מתקדמת של אבטחת מידע בענן ופרטיות בגלישה דרך רשתות ציבוריות.

 חסכון בחומרת המערכת

אחסון קבצים, גיבוי נתונים ותוכנות תופסים מקום רב בשרתים ובמחשבים. שירותי ענן לעסקים מאפשרים להשתמש בשרתים של מורנקס על מנת לאחסן נתונים אלה במקום.

חסכון בזמן

יישומי מחשוב ענן מתעדכנים באופן קבוע, כך שאין צורך להשקיע זמן וכסף, מה שמספק את היתרון של גישה קבועה לתכונות ולפונקציות האחרונות של היישום.

בשורה התחתונה, שירותי ענן לעסקים זמינים עם כל היתרונות וכמעט בלי חסרונות

שירותי ענן לעסקים מציעים יתרונות עצומים לחברות וארגונים שתלויים בהתנהלות עסקית מהירה עם צמיחת פעילותם. קל ומהיר יותר להירשם לשירות המוצע על ידי חברת מורנקס מאשר לקנות שרת, להפעיל אותו ולהתקין ולתחזק תוכנה באופן עצמאי. 

השימוש בענן פירושו שאין צורך לקנות חומרה ותוכנה, וניתן למקד יותר את האנרגיה של ההנהלה והעובדים בפרודוקטיביות ובקשרים האנושיים שהופכים עסקים למצליחים.

לוגו של וואטסאפ
דילוג לתוכן