שרת וירטואלי בענן: מדריך לעסקים

בעולם המחשוב היום, לכל בית עסק חייב להיות אתר עסקי או חנות וירטואלית, מה שאומר שקיים צורך גם בשרת וירטואלי פרטי. עסקים רבים שההתנהלות שלהם מבוססת על האינטרנט, מציגים את הפתרונות המגוונים שלהם בפני מגוון ציבורי רחב יותר, תוך שהם מגדילים את הכנסותיהם העסקיות. 

אתר עסקי או חנות וירטואלית של עסק מאוחסנים בשרתים הקיימים במרכז הנתונים שמחבר את הגולשים לאתר החברה. שרתים זמינים במגוון סוגים, כולל שרתים ייעודיים ושרתים וירטואליים, ומאמר זה מסביר מהו שרת וירטואלי בענן.

מה זה שרת וירטואלי?

שרת וירטואלי בענן ממשיך את דרכו של שרת ייעודי ששירת בעלי עסקים כשהם פתחו את העסק שלהם, בתקופות בהן לא היו אפשרויות אחרות בתחום אחסון אתרים. 

לבעלי עסקים שמעוניינים במגוון רחב של פתרונות עסקיים בתצורה הטובה ביותר, בתקציב שהם יכולים לעמוד בו, יש אפשרות להעביר את האתר והמידע העסקי שלהם לשרת וירטואלי פרטי, שנקרא גם שרת וירטואלי VPS, שנותן פתרונות מדויקים לצרכים שלהם. 

עלויות האחסון והתחזוקה של שרת זה זולות יותר בעשרות אחוזים לעומת העלויות של שרת ייעודי, והקמתו מתבצעת במהירות, במיוחד כשבוחרים את חברת מורנקס, פתרונות מחשוב, שמבצעת את התקנת השרת הווירטואלי החדש שלכם ביעילות גבוהה תוך הצבת הדגש על אמינות השרת ואיכותו לטווח הארוך.

איך עובד שרת וירטואלי VPS?
כל הנחת היסוד של אירוח VPS, שהוא שרת וירטואלי פרטי, סובבת וירטואליזציה. באמצעות טכנולוגיה זו, ניתן לפצל שרתים שלמים ולהקצותם לאנשים שונים.

מבחינת המשתמש, שרת וירטואלי VPS פירושו:

משאבים מובטחים. כולל זיכרון, זמן עיבוד, אחסון ומידע שלעולם לא ישותף עם מקורות אחרים.

אבטחת אתרים מעולה. האתר מתארח בסביבה מבודדת, וגם אם משהו קורה לחשבון של האתר השכן, האתר שלכם לא יושפע.

ודרגת מהירות גבוהה. ניתן לקבל סמכויות ניהוליות ברמת השרת כגון גישה מהירה למידע, בחירת מערכת הפעלה, ואפשרויות יעילות אחרות של התנהלות.

מה מציעים שירותי ענן?

שירותי ענן מציעים סוגים שונים של שירותי מחשוב לעסקים, כולל:

אחסון אתרים. אחסון וגיבוי הקבצים לגישה קבועה וסנכרון בין מכשירים.

גיבוי בענן. כמו שירותי אחסון בענן, אבל שירות הגיבוי משמש בעיקר כמקור גיבוי במקרה של קריסת מערכות המחשוב, התקפת סייבר או אובדן נתונים מסיבות אחרות.

תוכנה כשירות (SaaS). שימוש באינטרנט כדי לספק שירותים כגון Google Apps, Office 365 וכן הלאה. שירות זה נקרא גם פלטפורמה כשירות.

אירוח בענן. מאפשר את כל סוגי שיתופי המידע, כגון שירותי דואר אלקטרוני, אירוח אפליקציות, מערכות טלפון מבוססות אינטרנט, ואחסון נתונים.

מהם היתרונות של שרת בענן?

היתרונות של שרת בענן לעסקים הם אינסופיים, וכוללים בעיקר חסכון כספי באמצעות הגברת התפקוד, שיפור שיתוף הפעולה עם עובדים ולקוחות, וקידום חדשנות. 

בעלי עסקים משתמשים בשירותי שרת וירטואלי בענן כדי לגשת למידע בכל מקום עם מכשיר תואם. כלומר, במקום לאחסן מידע במחשב שלכם או בשרת המשרדי שלכם, שרת בענן מאחסן נתונים באינטרנט, ועובד על ידי הפיכת מידע לזמין ממרכזת אינטרנט מרכזית שמקנה לכל מי שיש לו אישור ראוי, גישה מכל מקום עם חיבור לאינטרנט. 

שרת וירטואלי מסנכרן גם נתונים עבור כל המכשירים שמחוברים לענן, ומעדכן אותם במידע בזמן אמת.

מה זה אומר בדיוק?

עם שרת וירטואלי בענן, המשתמשים יכולים לגשת לכל סוגי הקבצים, ולהשתמש ביישומים כאילו הם נמצאים במשרד, ואפילו לשתף פעולה מרחוק תוך כדי עבודה על אותו פרויקט או מצגת במכשיר שלהם, גם אם הם נמצאים בצד השני של העולם. גם אם אינכם עובדים מהמשרד או שהשרת המשרדי שלכם אינו נגיש, הנתונים בענן תמיד מעודכנים וזמינים בכל מקום ובכל זמן.

שירותי ענן שמוצעים על ידי חברת מורנקס, כוללים בין היתר:

  • אחסון אתרים
  • מחשוב ענן
  • שירותי IT
  • אבטחת מידע וסייבר
  • רישוי תוכנה
  • פתרונות תשתיות וציוד
  • פתרונות מייקרוסופט Office 365
  • ופתרונות מחשוב מקיפים נוספים.
מה זה אומר שרת וירטואלי בענן
שרת וירטואלי בענן

מה זה אחסון אתרים?

אחסון אתרים הוא שירות שמאפשר לארגונים ולאנשים פרטיים לפרסם אתר או דף אינטרנט באינטרנט. ספק שירותי אירוח אתרים הוא עסק שמספק את הטכנולוגיות והשירותים הדרושים לצפייה באתר או בדף האינטרנט, והאתרים מתארחים, או מאוחסנים, במחשבים מיוחדים שנקראים שרתים.

כאשר משתמשי אינטרנט מבקשים להיכנס לאתר שלכם, כל מה שהם צריכים לעשות זה להקליד את כתובת האתר או הדומיין שלכם בדפדפן שלהם, ולאחר מכן המחשב שלהם יתחבר לשרת ודפי האינטרנט שלכם יוצגו בפניו דרך הדפדפן.

כדי לפרסם אתרי אינטרנט באופן מקוון, יש צורך בשירות אחסון אתרים. אבל חברה שמציעה שירותי אחסון אתרים מעניקה לבעלי עסקים יותר מאשר שירות אירוח אתרים בלבד. לדוגמא, חברת מורנקס, פתרונות מחשוב, מעסיקה צוותים מקצועיים שמוודאים שהאתרים המאוחסנים פועלים מסביב לשעון. 

איזה יתרונות עסקים מקוונים יכולים לקבל משירות אחסון אתרים?

כאשר בעלי עסקים זקוקים לסיוע או לפתרון תקלות, למשל ניקוי סקריפטים, אימיילים שאינם ניתנים לשליחה או לקבלה, חידוש שם דומיין, או כל סוג שירות אחר, צוות התמיכה הפנימי שלנו שולח את אנשי המקצוע המיומנים אל בית העסק. שירות אחסון אתרים מקצועי מבטיח חוויה נטולת טרחה לבעלי עסקים, כך שזמנם יוקדש ביעילות לניהול עסקיהם.

במילים אחרות, שירותי אחסון אתרים מציעים את האיזון המושלם של מחיר משתלם; ביצועים יעילים; אבטחה גבוהה; ופרטיות. חלק מהיתרונות המדהימים שתקבלו באמצעות השירותים של חברת מורנקס, כוללים:

  • הגדרת שרת מהיר.
  • גישה מעולה לשרת עם שליטה מקיפה.
  • סביבה פרטית מאובטחת.
  • רמת שירותים טובה יותר מרמת השירותים שהייתה זמינה עם שרת ייעודי.
  • מדרגיות לשימוש טוב יותר לטווח הארוך.

מהם היתרונות של שרת וירטואלי?

שרת וירטואלי של חברת מורנקס מאפשר הפעלת שירותים שונים כגון אירוח ואחסון באתר או במערכת המחשוב שלכם, ולא רק זה, אלא שהוא מאפשר לכם גם להשתמש בכל שירות שמתבצע בשרת ייעודי, כמו למשל אחסון תיבות דואר, אפליקציות, ומגוון רחב של צרכי מחשוב שנדרשים היום מכל בית עסק מודרני בזירת העסקים. 

השרת ממוקם באינטרנט, ואנו מתמחים בהתקנה, תחזוקה והפעלה שלו, עם שירות לקוחות אמין ומותאם אישית. את כל זה אתם מקבלים עם שרת בענן, שמגיע עם שירות לטווח הארוך במחיר שתוכלו לעמוד בו.

מה מציעים שירותי התקנת ותחזוקת שרת וירטואלי בענן?

לחברת מורנקס יש ניסיון עשיר של למעלה מעשר שנים בתחום השרתים הווירטואליים, והשרת שלכם יותקן, יחד עם כל המידע, האבטחה והגיבוי. אצלנו תקבלו שירותי ענן שכוללים תחזוקה שוטפת לשרתים, למניעה מוקדמת של בעיות שעלוות להפריע לשירות התקין, כולל גישה לצוות התמיכה שלנו, שזמין לרשותכם בכל עת ולכל שאלה. 

למרות שהשרת הווירטואלי ממוקם בענן ובמרכז הנתונים, הוא נגיש עבורכם מכל מקום בעולם באמצעות גישה מרחוק, כך שהוא נמצא בידיכם ובשליטתכם בכל רגע. ועוד נקודה לא פחות חשובה: ניתן להתקין את השרת עם כל מערכת הפעלה בהתאם לדרישתכם.

אז מה הולך להיות הצעד הבא שלכם?

כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם נציגי חברת מורנקס, והצוות המקצועי שלנו יבצע בשבילכם את כל התהליך של יצירת שרת וירטואלי בענן.

אנו מסייעים גם בהעברת כל החומרים, הקבצים, והמערכות מהשרת הישן לשרת הווירטואלי שלכם, כך שכל הנתונים והמידע העסקי שלהם יהיה זמין לשימושכם בכל רגע ומכל מקום.

לוגו של וואטסאפ
דילוג לתוכן