יתרונות גיבויים בענן גיבוי שרתים וירטואליים

                         

גיבוי בענן באמצעות שרתים וירטואליים מהווה את אחד מהמגמות הבולטות של השנים האחרונות. מהם היתרונות הגלומים בשימוש גיבוי בענן? על כך ועוד – במאמר הבא.

גיבוי באמצעות שרתים וריטואלים – שורה ארוכה של יתרונות

תהליך של גיבוי השרתים של בית העסק היה בעבר עסק יקר למדי, וזאת לאור הקמה של תשתית יקרה אשר הצריכה השקעה כספית ניכרת מצד בעלי ארגונים ועסקים. למעשה, באמצעות שרתים וירטואליים ניתן לחסוך אלפי שקלים בעבור הקמה ותחזוקה של תשתית, וזאת לאור העובדה כי שירותי גיבוי בענן וירטואליים אינם דורשים מרחב פיזי, ולכן מדובר ביתרון עצום בעבור בעלי עסקים אשר מעוניינים לחסוך במקום ולעבור לעבר תשתית וירטואלית אשר הנגישות אליה היא קלה ופשוטה, בשל מערכות מחשוב מתקדמות אשר מעניקות גישה מהירה באמצעות פתרון ענן מתקדמים. יתרה מכך, מדובר בשירות הכרחי בעבור בעלי עסקים אשר מעוניינים לאחסן את המידע בחוות שרתים מאובטחת אשר מספקת זמינות וגמישות יוצאת דופן, ולכן הם מהווים תחליף לשירותי מחשוב פיזי אשר נחשב בימים אלו ללא עדכני ואף מסוכן, בשל היכולת לפרוץ לתשתיות וכן האופציה לתקלות אשר משביתות את כל מערכת המחשוב, מה שיוצר בסופו של דבר תקלות משמעותיות אשר מצריכות הוצאה כספית ניכרת בעבור תיקון והעלאה מחדש אשר עשויה לגזול לא מעט זמן ומאמץ, כמו גם פגיעה תדמיתית קשה בכוחו של בית העסק ביחס למתחרים או לדרישות השוק. למעשה, גם בעלי עסקים אשר כבר עכשיו משתמשים בשרת פיזי יכולים לבצע את המעבר באופן קל ופשוט, כל זאת באמצעות המעטפת אותה מציעה חברת מורנקס. נציגי החברה אשר מוסמכים לעסוק בתחום ואף מתעדכנים בכל עת בחידושים החמים בתחום של שירותי גיבוי שרתים וירטואליים בענן.

יתרון כספי משמעותי באמצעות שירות גיבוי בענן

היתרון הבולט ביותר בתחום של גיבוי שרתים וירטואליים נוגע כמובן לנושא העלויות. מדובר בעלויות קבועות אותן יש לשלם בהתאם להיקף השימוש, ולכן מדובר בתשלום קבוע אשר יפחית באופן ניכר את הצורך שלכם כארגון ואנשי מחשוב להתעסקות בגיבוי אשר עשוי לקרוס כתוצאה מתקלות טכניות. יש לציין בנקודה זו כי שירותי גיבוי בענן הם שירותים אשר ניתנים בהתאמה אישית ומשום כך ניתן לכל בעל עסק להגיע לשיאים חדשים מבחינת התחזוקה, הקמת תשתית וכן חשיבה מחוץ לקופסא אשר מתאפשרת באמצעות מגוון רחב של אפשרויות מחשוב מתקדמות.

שירותי גיבוי ענן – איך זה עובד?

באמצעות בחירה בשירותי גיבוי בענן ניתן להעניק גמישות רבה בתהליך העבודה, הן בעבור העובדים והן בעבור משתמשים מורשים. בנוסף, ניתן להבחין גם בשיפור ברמת הביצועים של החומרה, כחלק ממערכות הפעלה מתקדמות ומאובטחות. נושא האבטחה הוא משמעותי בכל הקשור לתחום הדיגיטלי המתפתח, וזאת מתוך הבנה כי השרתים הללו חייבים להיות מאובטחים ברמה גבוהה, כפי שניתן לקבל כאמור באמצעות שירותי גיבוי בענן, בניגוד לשרת ייעודי אחד בודד. כחלק ממערך טכנולוגי ראשון מסוגו בארץ תוכלו להיות בטוחים כי כספכם מושקע בחוכמה, וזאת מתוך הבנה מעמיקה של חברתנו אשר מאמינה קודם כל במחויבות לדרישות הלקוח. שירותי גיבוי בענן הם שירותים מתקדמים אשר ניתנים באמצעות נציגי החברה, כחלק ממערך כולל אשר נועד להעניק לכם כבעלי עסקים ואנשי מחשוב את הקדמה הטכנולוגית פורצת הדרך בדמות שירות גיבוי בענן.

מה ניתן לאחסן בשירותי גיבוי בענן?

המנעד הרחב של האפשרויות בתחום של גיבוי בענן מהווה גם הוא יתרון בולט. באמצעות שירותי גיבוי בענן וכן מענה מדויק מצד צוות טכנאים מוביל תוכלו לאחסן את האתר הרשמי של בית העסק וכן המידע העסקי באופן נגיש, מבוקר ומאובטח ברשת האינטרנט. חברת  מורנקס מתמחה במתן פתרונות טכנולוגים בעבור החברות והעסקים הגדולים כמו גם הקטנים במשק הישראלי, מתוך חתירה מתמדת למצוינות ושיפור השירות. מדובר במערך שלם אשר יבטיח כי תוכלו לספק לארגון או לעסק שלכם את סביבת ניהול IT מתקדמת אשר מנוהלים תחת קורת גג אחת, באופן מקצועי ועם התמחות ספציפית מצד הצוות המקצועי של החברה אשר מבצע שינויים בהתאם לצרכים הארגוניים, כמו גם מספק שורה ארוכה של פתרונות אחסון איכותיים בדמות שירות גיבוי בענן – תחום צומח ומבוקש אשר נחשב לפתרון אופטימאלי בעבור החברה שלך.
לפרטים נוספים:
079-9616161
אהבתם? אולי תעניין אתכם גם הכתבה הבאה

המדריך ל MICROSOFT AZURE

 

לוגו של וואטסאפ
דילוג לתוכן