פתרונות סייבר לעסק ולארגון – מדריך מקיף

חברת מורנקס, פתרונות מחשוב לעסקים, אבטחת מידע, גיבוי ואחסון, מציגה את המדריך המקיף והמעמיק שלה לתכנון אבטחת סייבר, עם המידע שיסייע לארגונים לפתח אסטרטגיה מוצלחת להגנה על מערכות ה-IT שלהם מפני התקפות.

פתרונות סייבר יעילים חיוניים לעסקים – והם הופכים להיות חשובים עוד יותר ככל שיוזמות טרנספורמציה דיגיטליות, מחשוב ענן ועבודה מרחוק מתרחבות בארגונים. מגמות אלו הופכות את רשתות ומערכות ה-IT, והנתונים שהן מכילות, לפגיעות יותר מתמיד לאיומי אבטחת סייבר שעלולים לפגוע בפעילות העסקית, לגרום לעלויות משמעותיות ולפגוע במוניטין של החברה.

תוקפים זדוניים מתמקדים יותר ויותר במערכות מחוברות לאינטרנט ויישומי אינטרנט שאינם מוגנים כראוי, במיוחד כשיותר אנשים עדיין עובדים היום מהבית, לאחר המגפה. לכן  אין זה מפתיע שארגונים רבים מגדילים את השקעותיהם באבטחת סייבר. 

מהם פתרונות סייבר?

פתרונות סייבר לעסקים כוללים תהליכי הגנה על רשתות IT, מערכות, יישומים ונתונים מפני התקפות, חדירות ואיומי סייבר אחרים. איומים אלו מגיעים לרוב מתוקפים חיצוניים, אך חלק מאירועי אבטחת סייבר מערבים עובדים ומקורבים אחרים שעלולים לפעול בזדון או בשוגג לגרום לבעיות אבטחה. 

תוכניות אבטחת סייבר משלבות מגוון תהליכים וכלים שמטרתם לסייע לארגונים להרתיע, לזהות ולחסום איומים. המומחים של חברת מורנקס מנהלים תהליכים אלו בארגונים, ומוודאים שהפתרונות החכמים מיושמים במערכות המחשוב של הארגון, כדי להגן מפני גניבת נתונים או פריצה למערכות והשבתת הפעילות העסקית.

יצירת תוכנית הגנה מקיפה

שירותי סייבר לעסק מובילים להגברת המודעות לאבטחת הסייבר בארגונים, וכוללים הכשרת צוותי הנהלה ועובדים ליישום מוצלח של תוכניות ההגנה. הצוות המקצועי שלנו מזהה את סיכוני האבטחה הקיימים בארגונים, ונוקט בכל האמצעים הדרושים על מנת לספק הגנה מפניהם. 

בהמשך, אנחנו נוקטים בגישה ממוקדת אנושית לתוכנית אבטחת הסייבר, כולל הדרכת מודעות. אנשים רבים נוטים לחשוב על אבטחת מידע כעל נושא משעמם או לא ממש חשוב, ואינם מקפידים על אמצעי הגנה מספיקים, לכן חשוב להדריך צוותי הנהלה ועובדים על מנת להגביר את המודעות לחשיבות ההגנה על נתוני החברה והמידע שהיא מחזיקה.

מדוע אבטחת סייבר חשובה בעסקים?

הגנות חלשות או לקויות של אבטחת סייבר עלולות לגרום לבעיות עסקיות חמורות. פרצות נתונים וגישה שאינה מורשית לרישומי לקוחות ומידע רגיש אחר הן תוצאות של חדירות והתקפות לרשת. 

לצד הסיכון לאובדן פעילות עסקית קיימת ופוטנציאלית, בשל מוניטין שלילי ופגיעה ביחסי הלקוחות עם ארגונים, להפרות אבטחת מידע עלולות להיות השפעות כלכליות מוחשיות על ההתנהלות העסקית של ארגונים.

במקרים אחרים, מטרות התקפות סייבר הן דרישת כופר, והן מתבצעות עם תוכנות כופר, שבהן משתמשים התוקפים כדי להצפין קבצי נתונים ולאחר מכן דורשים תשלומים כדי לפענח אותם. התקפות מניעת שירות שמכבות אתרים ומערכות מקוונות אחרות משמשות גם כדי לנסות לגרום לחברות לשלם כסף לתוקפים.

מהם היתרונות העסקיים של אבטחת סייבר?

היתרון הגדול ביותר של פתרונות סייבר הוא יצירת אבטחת רשת חזקה והגנות אחרות של אבטחת סייבר מספקות, כדי למנוע בעיות עסקיות. ארגונים יכולים להמשיך לפעול בצורה חלקה ללא כל שיבושים או פגיעות מהתקפות שמתאפשרות בגלל אבטחת סייבר רופפת. 

צוות המומחים של חברת מורנקס מזהים ומונעים ניסיונות פריצה למערכות המחשוב של ארגונים, על מנת לסייע לבעלי ומנהלי עסקים ולחברי דירקטוריון ולהנחות אותם לגבי האופן בו יוזמות אבטחה תורמות לתוצאות של הגנה מקיפה על מערכות הארגון.

התנהלות יעילה של cyber security solutions משתלמת גם באופן נרחב באמצעות הסיוע לחברות להשיג את היעדים האסטרטגיים והתפעוליים שלהן. בנוסף למניעת פרצות מידע והתקפות אחרות, בניית תוכנית אבטחת סייבר בת קיימא מסייעת לתמוך ביעדים העסקיים של הארגון שניצבות בראש סדר העדיפויות של הארגון.

עם אילו אתגרי אבטחת סייבר מתמודדים עסקים?

אבטחת סייבר היא מאתגרת מטבעה – ואפילו מה שנראה כאסטרטגיה מתוכננת היטב ניתן לביטול עם התקיימות נקודת תורפה אחת. למומחים שלנו יש את הידע המקצועי בתחם לעצור התקפות ולמנוע אותן, תוך התמודדות עם מספר אתגרים:

  • שיטות תקיפות ואיומי אבטחה שמתפתחים ללא הרף;
  • הגדלת הזדמנויות להתקפות ככל שנפחי הנתונים, הפעולות הדיגיטליות והעבודה מרחוק גדלים;
  • משטח התקפה גדול עקב ריבוי מערכות, יישומים, מכשירים ניידים וטכנולוגיות נקודות קצה שונות;
  • צורכי אבטחה חדשים המונעים מהרחבת השימוש בענן וב-IoT;
  • יריבים מתוחכמים שמבצעים פשעי סייבר;
  • השימוש בטכנולוגיות AI ולמידת מכונה לאוטומציה של התקפות;
  • מחסור בעובדים שיש להם כישורים בתחום IT security;
  • חוסר מודעות לאבטחת סייבר בקרב משתמשים עסקיים.

איך מפתחים תוכנית אבטחת סייבר?

תהליך התכנון לתוכנית אבטחת סייבר מתחיל עם הערכת הסיכונים הקיימים, זיהוי יעדים עסקיים מרכזיים, נכסי IT חיוניים להשגת יעדים אלו והתקפות סייבר פוטנציאליות – וכן הערכת הסבירות להתרחשות ההתקפות, ומאפייני סיכוני ההתקפות על ההתנהלות העסקית. 

בשלב הבא, ארגון יכול לעבור לפיתוח אסטרטגיית אבטחת סייבר, בהתאם לתוכנית ברמה גבוהה. חשוב להבין שכמעט בוודאות יהיה צורך לעדכן את האסטרטגיה אחת לשנה או שנתיים, ולהרכיב תוכניות הגנה עדכניות שכוללות את הבנת האיומים, הערכת רמות אבטחת סייבר רצויות, קבלת החלטות לגבי התנהלות לשיפור אבטחת הסייבר, ותיעוד התוכניות, המדיניות, ההנחיות והנהלים שהם חלק מהאסטרטגיה.

הפתרונות המתקדמים מספקים הגנות מקיפות למערכות המחשוב של ארגונים

חשוב להבין שאין נוסחת קסם להגנה מלאה על רשתות, מערכות, יישומים ונתונים, מכיוון שהקצב וקנה המידה שמאפיין איומי ואתגרי סייבר מתגברים ומאיימים להכריע את ההגנות הארגוניות הנוכחיות מהר יותר מאי פעם.

אבל מיקור חוץ של פתרונות סייבר שזמינים על ידי המומחים שלנו הוא חלופה הולמת לניסיונות התמודדות עצמאיים עם איומי האבטחה. אנחנו מספקים שירותי אבטחה מנוהלים כדי להפחית את האתגרים והמורכבות בהתמודדות עם האיומים הקיימים.

הצוות המקצועי שלנו מציג להנהלת הארגון וצוות העובדים שיטות עבודה מומלצות ואחראיות לאבטחת מידע, ואנחנו זמינים להדריך ולענות על כל השאלות שלכם, כך שתוכלו להיות רגועים ובטוחים שמערכות המחשוב שלכם מוגנות היטב ובאופן קבוע.

מערכות ותוכנות אבטחת סייבר

טכנולוגיות אבטחת הסייבר שמומחי האבטחה שלנו ממליצים להנהלות ארגונים להשתמש בהן על מנת להתמודד היטב עם אתגרי ההגנה של  היום על רשתות ומערכות כוללות: 

  • מסגרת אבטחה אפס אמון שאוכפת דרישות אימות קפדניות על משתמשים ומכשירים;
  • אימות רב-גורמי לאימות משתמשים, הכרוך לרוב בגישות אימות דו-גורמי;
  • כלים מתקדמים להגנה מקיפה על מערכות המחשוב של הארגון מפני חשיפה במקרה של תרחיש הפרת האבטחה;
  • כלים נפרדים לניהול והגנה על נקודות קצה, למניעת אובדן נתונים ופיקוח על התנהגות משתמשים.

בשורה התחתונה, פתרונות אבטחה מקיפים שמבוססים על טכנולוגיות מתקדמות זמינים בהתאמה אישית

פתרונות סייבר אלו זמינים לצד השימוש בטכנולוגיות מתקדמות כגון תוכנת אנטי-וירוס, חומות אש, רשתות וירטואליות פרטיות (VPNs) וכלים התומכים בבקרת גישה, סינון דואר אלקטרוני, הצפנת נתונים, ניטור אבטחת רשת, מניעת חדירה, סריקת פגיעות, בדיקות חדירה ופונקציות אחרות של אבטחת סייבר. 

הכלים, השירותים והפתרונות הזמינים על ידי המומחים של חברת מורנקס כוללים שפע של אפשרויות בהתאמה אישית לאבטחת סייבר, ואנחנו זמינים להציע לכם מערכת פתרונות מקיפים כך שתוכלו לנהל את הפעילות העסקית שלכם ללא חשש. צרו איתנו קשר כדי להתחיל את תוכנית הגנת אבטחת המידע שלכם עוד היום.

לוגו של וואטסאפ
דילוג לתוכן